2013年3月28日 星期四

我的大頭甜心

最近真是累到極點,還好在公司沒有睡著
每晚做 ONLINE SHOP的事忙到 2:00才睡,
最近和小丸子一起睡 (之前有一段時間,小丸子跟工人姐姐睡呢﹗),
我 2:00瞓落床,佢 3:00就起床,時間較得剛剛好﹗
之後 6:00 佢又扭飲奶,7:30 我就要起身返工啦﹗
還好明天開始有 4天復活節假期,可以差一差電﹗

講返我個大頭甜心,前一個星期日食壽司大成功,可惜上個星期日失敗咗﹗
我唔知道原來屋企仲有蟹柳,整晒 2條都是吞拿魚,
可能因為得一款口味,佢只是吃了一條﹗
又是食芝士就最快,不吃蘋果了...日本蘋果來的喔...只是吃了一少塊﹗

已經盡量整得美觀一點,又出動 "公主碟" 啦﹗可惜都是失敗﹗

一開始的時候都好地地,不過我依家忽然記得,我一邊整的時候佢有偷食 1-2件﹗

佢一邊食的時候我又一邊加...heheheh...又多返一粒﹗


咁佢可能食咗一條半壽司啦﹗不過我下次都係整返一條蟹柳加一條吞拿魚,又或者試下魚肉腸﹗

大家有沒有 LIKE我地的 FACEBOOK PAGE架?﹗
有 LIKE的,看了下面的一幅相,可能已經知道是什麼事﹗

話說有一日,佢係度撕我用來分貨的 POST-IT,一張張貼在書枱上﹗我見到就詐喊啦﹗
點知大頭妹見到我喊,知道是因為自己做的事,令媽媽喊...
佢就喊住同我講: 媽咪對唔住,你唔好喊啦!
哈哈哈,搞到我係 FACEBOOK 比大頭姨姨鬧﹗


大頭妹性格似我,好掘強,好細個已經會 "強忍" 淚水﹗


不過終於都是忍不住,但就只是一滴﹗


所以我成日話我叫 "寵壞" 佢,
"寵壞" 的意思是可以是媽媽的懷抱盡情笑﹑盡情喊,
不用 "’抑壓” 自己﹗
自己講到自己喊...我真是一個大喊包,
不過其實我都曷因為得到阿旺的愛開始,
先做到一個唔抑壓自己,盡情笑盡情喊的人﹗
大頭妹,ILOVE YOU﹗

小丸子,媽媽都好惜你架...可惜...你暫時仍然是家中的小霸王...

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...