2013年3月4日 星期一

久病之後﹗


今次一病病了足足 2個星期,上星期只出了一個 BLOG,是開始日日寫 BLOG之後,第一次甩 BLOG甩得如此嚴重﹗﹗﹗去到上星期五都仲有少少燒,到星期六才正正式式退燒,不過病了 2星期,個人真是 "散" 晒﹗

星期日有返少少精神,真是要好好補償大頭妹,佢比我傳染咗,成個幾星期無返學,日日係屋企 "悶" 足一日﹗就算等到我放工返屋企,我都是入房瞓覺,成個星期連街都無去過,真是陰公﹗

之前去文具店買了畫筆比大頭妹,佢都幾鍾意,唔洗次次玩完手指畫又要洗一大輪﹗


HEHEHEH...舊雲仲矮過棵樹﹗



食完晏買完餸之後,再去公園玩,不過由於我體力有限,只去到屋企樓下個細公園﹗但對於成個星期都未出過街的大頭妹來講,已經玩得好開心﹗

小丸子第一次踩單車﹗

叫家姐同佢一齊玩﹗



大頭家姐即刻過去同佢影相﹗


竟然比我影到一幅 "清" 的﹗


夜晚仲有蛋糕食﹗YEAH﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...