2013年3月27日 星期三

COCO ICHIBANYA

上星期五去試吉之島新開的 COCO ICHIBANYA,其實都唔新啦,佢係之前 "麻布茶房" 個位,再上星期有一次想去試,但要帶小丸子去睇醫生,睇完醫生去到 9:40PM,原來已經過咗 LAST ORDER﹗ 火頭山﹑大戶屋﹑COCO ICHIBANYA...原來都是收 10:00PM,LAST ORDER 都是 9:30PM﹗之後轉去食板長,依家 9:30PM後有 50% OFF (部份款式),所以上個星期五,一早已經講定出去食,想試下 COCO ICHIBANYA﹗

講返 COCO ICHIBANYA,其實香港已經有好多間分店,不過今次係我地第一次食,我同阿旺都覺得好好味喎﹗但食完 2個第 2日都喉嚨痛

小丸子呢個為食妹...自己食飯﹗


比佢自己食到 2粒飯﹗


最近成日都想自己食,成日搶匙/ 碗/ 叉,佢可能覺得自己攞到就有得食﹗

呢個大頭妹呢...唔食飯...玩 LOTION...

不停話要搽 LOTION﹗又去迫埋去同妹妹坐,明明之前同爸爸坐得好地地﹗
我的吉列豬扒咖哩飯,我要普通辣,比我平時用的中辛咖哩磚辣﹗

阿旺的吉列豬扒咖哩蛋包飯,只可以配普通辣﹗


工人姐姐的炸雞件咖哩飯,我幫佢點了辣度 3﹗應該都幾辣﹗


依家啲人...出街食餐飯都要不停 WHATSAPP/ CANDY CRUSH﹗


見我影佢扮無事發生過...

可以加 $20轉套餐,4選2,有湯/ 沙律/ 甜品/ 飲品揀﹗

阿旺的咖啡﹗
我的雪糕﹗

小丸子最近學識惜人,成日週圍惜人﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...