2013年3月18日 星期一

家庭相@SENS STUDIO

星期六返 SENS STUDIO 睇之前影的家庭相,比我心目中影得好,直頭有一點喜出望外

TOTAL 影咗 167 張相,不過我地 JOIN 團購的 PACKAGE,$268 只包12 張相 ( 1 本放11 張相的相簿,另加 1 個相架),再買就要 $100@ (買 20 張有 8 折,$3680 買晒全部 COPIES),比起 FACE STUDIO 還要貴,所以一早已經打算只要 12 張,雖然明知唔大可能

不 過有了上次揀相的經驗,今次揀得好"狠心",只影 1大1細的,幾乎全部唔要﹗同一個場景,只要一幅﹗第1 ROUND 已經 OUT 淨 26 幅﹗之後再 OUT 走比較似樣的,淨返 16 幅,其實我已經覺得差不多無得再 OUT,呢個時候...阿旺竟然出聲話比錢買相...HEHEH...佢出聲就出好啦﹗就係咁...我地就補咗 $400 加 4張﹗
呢幅係差小丸子食手指...否則個個都笑得好開心,又有動感﹗
呢幅係比較無咁鍾意的一幅,如果再 OUT就係 OUT呢幅架啦﹗

又豬妹妹面啦﹗成日都蝦妹妹,不過妹妹都唔弱,最近成日都打家姐,再大少少都唔知點算?﹗

呢幅做咗相架﹗


呢幅係相簿卦面﹗

為食小兔子﹗


大頭妹唯一一幅單人相﹗



其 實影得好好架,不過我地真係唔想花太多錢買相,今次只是用咗 $668,有 16個 softcopies,1本細相簿,同 1幅相架,(我覺得奇怪點解佢地唔 sell 加錢加大相簿同相架?﹗)阿旺話寧願下次再有團購再影過喎﹗而且下個月又去影 FACE STUDIO 啦﹗總括來講...好滿意今次自己咁理智的表現﹗

要睇晒全部相,就 LIKE 我地個 FACEBOOK PAGE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...