2013年4月23日 星期二

來自未來的大頭妹,4歲的我﹗

上上星期日拜山,已經遲了 2個星期,仍然好多人,本來坐的士上去,結果去到山腳要落車,我要揹住 25磅的小丸子行上山,行到一半要同阿旺 "交換",因為大頭妹唔洗我抱,佢淨係 "蝦" 爸爸,但行到最後的時候,大頭妹都頂唔順要我抱,但佢見我行咗一陣好似好辛苦,又話自己行,仲扮我喘氣,比佢笑屎我啦﹗

拜完山例排去食齋,我覺得圓玄學院的齋都幾好味架﹗


之後返娘家晚餐﹗

返娘家的時候搵返細個的相簿﹗

hehehe...其實我細個同大頭妹係一樣樣架﹗我問佢呢個係邊個,佢都話係佢自己﹗

3歲生日,大大公司...好懷舊﹗

4歲

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...