2013年4月16日 星期二

小丸子第6堂 playgroup﹗(有VIDEO)



上上星期六的一堂,已經是第6堂,今次終於錄影咗小丸子等食,點知今次老師好快比佢地食,錄唔到佢個為食樣。

其 實有好多人問我上 playgroup到底有冇用,其實我覺得睇下大家覺得個 "用處" 係邊個位?﹗想寶寶上完堂 "叻" 過其他無上堂的寶寶?﹗想寶寶學幼稚園入學interview "技巧"?﹗我只是想有多啲時間比小丸子,同埋比佢見多啲,接觸多啲新事物﹗星期一至五已經無咩機會出街,星期六都唔好淨係跟我地大人去飲茶﹑行商場嘛﹗

上堂前玩玩具﹗



今次嗅洋蔥同檸檬。

又想食啦﹗


之後玩大波波﹗做下運動﹗

都幾好玩架﹗


到爸爸同小丸子玩啦﹗

左左右右咁轉﹗


唔﹗兩個都幾留心﹗

我成日覺得小丸子好八卦﹗


又流口水﹗到底BB流口水流幾耐?﹗佢真係好多口水﹗

幾開心﹗

做完運動就食小食啦﹗

HEHEHE...等食樣﹗


小丸子: 我幾時有得食呀?﹗


今次食手指餅?﹗好似有少少大塊﹗

不過佢又食到喎﹗


小丸子: 媽媽,你唔好睇小我先得架﹗

個樣幾得戚﹗


之後玩麵粉﹗

真係要睇得好食...唔係一定放入口﹗

最後的跳舞時間﹗



仲有打鼓﹗

今次教快慢﹗


走的時候又去華星食早餐,今次小丸子都有份食,食咗我半碗通粉,食飽仲即瞓﹗之後我地經過 "綠屋",已經...唔綠啦﹗香港的 "保育" 都幾 "特別",是將有特色的部份除去﹗(舊文: 香港散步- 灣仔)


HEHEHE...睇片啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...