2013年4月8日 星期一

繼續復活節假期


長假期終於都結束啦﹗今早帶完大頭妹上校車之後,坐地鐡的時候就好感受到,我又變返 "沙丁魚" 了
﹗大頭妹都是今日先 "開學",真是等到頸都長,不用返學的日子,精力沒有地方消耗,又唔食又唔瞓,真是好恐怖

復活節假期,盡我能力 "蓄肥" 大頭妹啦﹗日日都預備午餐同下午茶比佢﹗之前買了BREAD CUTTER,可以切埋火腿同芝士,不過切完之後會剩返好多 "剩餘物資" 要我處理...長期咁樣食落去,可能會 "蓄肥" 埋我呢



仲有蛋撻王的蛋糕仔,仲有益力多...大頭妹第一樣揀的...當然是益力多啦﹗


上次拜完山之後買的...原來幾好味,唔知屋企附近有冇呢?﹗

是日下午茶是東海堂西餅半件,加哈密瓜﹗


除咗食都要放下電﹗不過因為復活節幾日假期都唔好天,只是去樓下個公園仔玩下...

大頭姨姨話小丸子好似 "倉鼠" 咁,不停向前爬﹗



小丸子: 好攰啦﹗

大頭妹就走來走去﹗

同佢去咗夢之島玩,第一次打保齡,竟然 2次全中,連我示範的一個全中,玩少咗 3個波,真係唔抵﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...