2013年4月29日 星期一

大頭妹第一次做MODEL﹗



上2-3個星期六,帶大頭妹到 "the mini way" 做小小模特兒,其實我未收到PR姐姐的相,下面啲相係我自己影架咋﹗PR姐姐本身話 2星期後有相比我,依家有少少擔心...唔通...大頭妹當日玩得開心得滯,啲相用唔到?﹗

當日影咗 6套衫,我影漏咗 1套,因為
個套攝影師好快就成功影到心水,所以我就影唔切啦﹗可能係新環境,加 the mini way地方又大,除咗衫仲有好多玩具,大頭妹全程都 "唔合作",不停跑來跑去...連 gummy bear都氹唔到佢企定定﹗

第一套衫,是媽媽我最最最鍾意的﹗應該會去買咗佢,不過最近都無落銅鑼灣,希望唔會已經無大頭妹的size啦﹗


件貓貓tee好可愛﹗入面條紗紗裙是一條背心底裙,下面是tutu,真係好靚呀﹗


就是呢架手推車...大頭妹推住不停跑﹗

越睇就越鍾意條套衫仔﹗


第2套是白兔仔tunic,個袖位好 3D,後面仲有隻大蝴蝶結﹗

大頭妹勁鍾意玩呢個玩具...玩到唔肯去換衫﹗


呢套都是比較快完成的,only影到件衫﹗

呢啲款係媽媽之前的最愛﹗

又去推車啦...我暈啦﹗


比汽球佢拎住,希望佢企定定啦﹗

都算成功的﹗


最後影返幅全家福﹗

走之行四圍影下間shop,真係好多好多靚衫架﹗價錢熟中高價位,大部份都是歐洲入口,幾適合special event,唔怕同其他小朋友撞衫嘛﹗



走啦﹗係門口影返張相先﹗

依家先擺晒post比我影...



之後去何洪記



炒牛河


叫阿旺同 IRONMAN影返幅相,不過佢唔肯﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...