2013年5月23日 星期四

小丸子 13個月



好似成日都唔記得寫小丸子的成長誌
﹗明明應該係細B多啲野寫,多啲野要記低,不過可能因為大頭妹個時已經寫過一次,依家成日都唔記得要幫小丸子寫﹗
小丸子 13個月,依家大約 24-25磅,其實KEEP住呢個磅好一段時間,所以都好多人話小丸子瘦咗,不過都仲係加大碼B啦﹗高就應該都係大約 77-78CM呱﹗

食野方面: 其實我覺得佢食 "固體" 食物,好似無大頭妹同時期咁好
,小丸子好少可以食到一碗 COMBI 碗的粥仔 (我未見過,工人姐姐都係話佢好少時候得),但大頭妹以前係一定食晒一碗架﹗10個月開始食 "爛飯",但工人姐姐依家都仲係成日煮粥,可能佢唔識,我又無示範一次比佢睇﹗夜晚有時都會比小丸子 "埋枱" 同我地一齊食,咁又呃 2湯匙飯食下﹗食奶方面就叻過大頭妹好多,一日3餐奶,早上同中午都是 6 OZ,臨瞓前一餐就 8 OZ,佢仲食緊雀巢能恩 1號仔,因為之前醫生話佢氣管唔係幾好,叫我地KEEP住食 1號 (我當時仲問何醫生可唔可以直接跳去 3號...平啲嘛﹗答案當然係唔可以啦﹗﹗﹗)。

TIME TABLE: 7:00 早奶 -> 10:00 早餐 (麵包/ 芝士/ 生果) -> 12:00 午餐 -> 4:00 下午奶 -> 6:00 晚餐 -> 8:00 呃2 啖
飯/ 生果 -> 10:00 睡前奶,都係時候要姐姐MARK返佢個TIME TABLE比我﹗

講野方面: 好似無大頭妹咁多野講,宜家識講 MAMA,PAPA, 姐姐,NONO (最叻講NONO),奶奶,MUM MUM,未識主動講姨姨﹑婆婆,但識講嫲嫲,識講啲其怪野:  DUCK,DOG,CAR,EGG。

行為方面: 識拍手﹑HELLO/ BYE BYE(揮手)﹑BYE KISS﹑KISS KISS ﹗未識得指自己想要的物件,但會大叫 (佢真係好大聲)﹗我見過佢行去廚房門口向雪櫃大叫,之後姐姐拎咗 CHEESE比佢,佢就自己坐低食。暫時都未認人/
認地方﹗


活動方面: 識得自己企啦﹗岩岩可以自己行幾步,不過未係行得好好﹗
希望今個月可以學識行,咁可以同大頭妹去公園一齊玩﹗

朋友新開 STUDIO幫小丸子影的相﹗



又比大頭妹豬面﹗



嗲嗲囡,小丸子比大頭妹嗲好多﹗



開始自己刷牙啦﹗仲好鍾意食牙膏添﹗





大家 LIKE咗我地個FACEBOOK PAGE未呀﹗有多啲相同 VIDEO睇架﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...