2013年5月2日 星期四

大頭小丸3+1生日會


今日係屋企同大頭妹同小丸子開生日會﹗之前係FACEBOOK PAGE問過係邊度可以買到MINNIE MOUSE蛋糕,好多謝好多網友的回覆,之後我問咗好多間,間間都唔接ORDER,我依家先知原來訂個蛋糕要2-4星期前訂的...好彩最後都搵到一間肯接我ORDER﹗下年都早少少準備先得啦﹗再唔係要自己學整啦﹗

每次開PARTY,能力許可的話我都想自己預備食物,我覺得咁樣係真正的 "付出",哈哈...係唔係好傻呢?﹗今次預備咗羅宋湯﹑焗雞翼﹑芒果大蝦沙律 (HEEHE...今次不是用CITYSUPER的大蝦啦﹗只是百佳貨﹗)﹑波蘿腸仔﹑壽司 (來來去去都是這些啦...沒有新意﹗)﹗

早上爸爸同大頭妹準備波羅腸仔﹗


幾多野食﹗﹗﹗

大頭妹有份整架﹗

蟹柳吞拿魚黃瓜壽司

朱古力...竟然無人食過﹗

圈圈﹗

羅宋湯

吉之島壽司...好難改口叫AEON﹗

雞翼薯仔

小食拼盤

芒果大蝦沙律

HEHEHE...見係你生日會...比你飲檸檬茶啦﹗

3D 米妮蛋糕

HAPPY BIRTHDAY TO ALICE AND JANICE﹗
幾開心?﹗

除咗米妮蛋糕,仲有高過大頭妹的米妮氣球﹗

嘩...小丸子想跑上個蛋糕上面﹗



小丸子: 我幾時有得食呀?﹗




小丸子: 係唔係做完PRETTY FACE就有得食呀?﹗


















沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...