2013年5月11日 星期六

敗家媽咪

前一陣子講過,有一日一個粗心大意的老公,比佢美麗動人的太太去銅鑼灣行一轉,佢個老婆竟然連小朋友傢俬都唔放過﹗買咗 $3XXX﹗﹗﹗其實一直都想整一個KIDS CORNER,不過因為地方有限,而且太多入牆傢俬,所以都無得郁﹗HEHEHEH...如果有地方整KID CORNER...可能要買 $6XXX傢俬都似﹗﹗﹗好彩唔夠地方咋


買咗一個櫃仔,咁大頭妹可以自己去攞玩具玩﹗


之前係咁嘅﹗唔好話大頭妹,我都拎唔到佢啲玩具出嚟﹗有時佢想玩的玩具係底,佢話要玩...我都是叫佢搵爸爸

依家佢可以自己拎啦﹗最高個格都攞到﹗﹗﹗

個櫃就係大約大頭妹咁高﹗


HEHEHE...啲樂器重見天日啦﹗我依家第一格放樂噐,第2格放畫具﹗


呢張枱都係新架﹗自從小太子上 PLAYGROUP之後,佢見大頭妹埋枱玩,佢又要一齊坐...之前張摺枱太細啦﹗

仲買咗畫架,大頭妹即刻去扮老師﹗


BB餐椅,依家有 2張,大頭妹同小丸子一人一張,唔洗爭啦﹗同埋之前用 COMBI HIGH CHAIR食飯有個問題,就是佢地成日嘔,嘔完洗個墊有幾日無得用,IKEA呢張抹下就可以,感覺仲衛生啲﹗


其 實大頭妹到依家都係要人餵,用工人始終有一個問題,你叫工人比佢自己食,小朋友唔食,佢怕煩,而且佢都無可能話小朋友唔食就唔比佢食 (如果係咁又可能比僱主責備),最終都是會餵,就算是我地自己星期六﹑日,比佢自己食,永遠食 3啖就停,始終都是要餵,不過 3歲啦,真係要花多少少時間 TRAIN下大頭妹的自理能力﹗有時見佢朝早返學,瞓係度比工人姐姐著衫,真係自己都想 "打鑊" 佢,都怪是自己懶,如果可以早少少起身,可以比多啲時間佢自己著衫同食早餐﹗我都努力先得啦啦啦﹗﹗﹗

$10店買的,$12有4幅﹗依家啲 YEN咁平,幾時變返 $10店呢?﹗

個計時器買比奶奶的﹗

雜誌袋...買比大頭妹的,點知黑忟忟佢唔鍾意﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...