2013年5月15日 星期三

美心『剩餘麵包捐贈計劃』


嘩﹗都唔記得是幾耐之前,好似是 5月頭 (嚴重甩BLOG),參加咗美心集團『剩餘麵包捐贈計劃』,做義工幫手運送麵包﹗最初我仲以為是去 "派麵包",原來派麵包會有另外的專業義工團體負責,我地只要到指定的美心西餅/ 東海堂收集麵包,再送到去指定的受惠機構﹗

送麵包之前,先有個FOOD TASTING﹗品嚐美心集團其下餅店的麵包同蛋糕﹗包括: 美心西餅﹑東海堂﹑URBAN﹑SIMPLYLIFE 等等﹗我都是第一次一次過食咁多麵包同蛋糕﹗

之後我地就出發去太古的東海堂收麵包啦 (HEHEH...平時我都係係呢間買麵包)﹗之後就坐地鐡出發去油塘的 "樂餉社"﹗成個過程大約只是 1.5小時來回,其實花的時間唔多,但就可以幫到好多人,
而且又可以減少浪費,真係一舉兩得呀﹗每次大約可以運送 30-40個麵包,不過當然要視乎當日的 "餘額" 啦﹗有啲有 CREAM/ CUSTARD的麵包都唔適合﹗



呢個SIMPLYLIFE的 BLUEBERRY包包好好味﹗





美心的母親節蛋糕

呢個都係美心的母親節蛋糕,我好傻咁問...上面的花食唔食得...當然食得啦﹗

原來依家美心出咗為 "糖尿病" 病人而設的麵包,比一般麵包低糖架﹗

南瓜湯同沙律是我地今餐的頭盤﹗

之後有 URBAN的麵包﹗真是超級好味﹗今日試的都是 MINI VERSION﹗


這個龍蝦包是MINI VERSION,龍蝦都改用 MINI 版,加上帶少少咖哩味的沙律醬,好開胃,阿旺話佢最鍾意呢款﹗

另外仲有呢款和牛漢堡包,非常 JUICY﹗﹗﹗我自己最鍾意呢款﹗

希望之後都會有 MINI VERSION,呢個 SIZE真係岩晒我﹗﹗﹗


男仕就應該唔夠, 2啖就食晒啦﹗

之後仲試咗好幾款蛋糕,因為...太耐先出BLOG,有啲都唔記得咗﹗

呢款應該係焦糖 MOUSSE CAKE,我記憶中有少少甜﹗

呢 件係 SIMPLYLIFE的 SIGNATURE BANANA CAKE,真係好好好好味﹗批入面其實是CHOCOLATE BROWNIE,上面有焦糖加香蕉,我今年的生曰蛋糕就要呢款啦﹗(阿旺...你識做啦﹗) 。唯一是...我唔係太明白,點解中間的 CREAM好硬,你睇佢上面可以放香蕉就知啦﹗應該唔係 CREAM,咁係咩呢?


真係食咗好多蛋糕...仲有綠茶蛋糕同黑芝麻蛋糕﹗

東海堂 3.6牛乳蛋撻

最後仲有紅茶

同STARBUCKS咖啡﹗

影返個合照先﹗

樂餉社

所有麵包都要分類架﹗要分開有冇朱古力/ 個裝麵包/ 袋裝麵包...


呢個傻人好鍾意做義工,本身我無預佢,臨時叫 PR加佢個位﹗佢成日話中咗六合彩就全職做義工﹗


暫時未可以以個人名義參加佢地的義工計劃,希望將來有的時候可以再參加啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...