2013年5月28日 星期二

大頭妹第一個運動會



上上星期六,一家人出席大頭妹幼稚園的運動會
,依家的幼稚園好厲害,連運動會都有﹗﹗﹗最近幾個星期都唔好天,當日零晨 4-5點仲好大雨,我仲以為一定去唔成,好彩之後又有陽光,不過就搞到好熱又濕﹗真是辛苦晒老師同小朋友啦﹗﹗﹗

今次又帶埋小丸子出席,其實成日都好矛盾,唔想丟低小丸子,但帶住佢其實好難可以ENJOY個活動,就好似運動會當日,全程只有爸爸陪大頭妹參加活動,我只有乖乖咁同小丸子坐係看台
﹗如果唔帶小丸子去,我就可以同大頭妹一齊玩,仲可以影多啲靚相﹗不過我知等小丸子大多少少,佢自己識行,就會好好多架啦﹗我比啲心機捱多一陣啦﹗﹗﹗

小丸子都要幫大頭妹打氣嘛﹗我發現佢不停搵大頭妹架,到大頭妹行返埋位的時候,佢好開心彈下彈下架﹗



又幾醒目喎﹗

當日都影唔到全家福﹗


原來大頭妹無咩運動細胞﹗


我之後有問返佢,佢話玩得好開心﹗﹗﹗


同男同學拖手仔啦﹗



大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀?﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...