2013年5月29日 星期三

「美心家鄉風味粽」親子學堂及試食聚會



上 星期六帶咗大頭妹參加「美心家鄉風味粽」親子學堂及試食聚會,我一向都好鍾意傳統食品架,不過又真係未整過糉喎,今次有機會去美心總部跟大師傅學包糭,真 係好開心﹑好好玩﹗﹗﹗(不過我遲到,同大頭妹去到,一坐等就開始啦﹗即係...全部人等我一個...真係唔好意思啦﹗我係度同大家講聲對唔住﹗﹗﹗)
一早都知包糭唔易,但見師傅兩三下手勢就包好一隻糭﹗師傅話佢已經 "盡量" 慢鏡,不過我睇完都係毫無頭緒﹗大頭妹又唔比我離開佢視線範圍,我一行出去睇下師傅點包,佢就大大聲叫我 "媽咪,你唔好出去,你返埋位啦﹗你要幫手救安仔啲朋友 (TOY STORY)",我一擰轉頭,見佢攞住包糭圈繩,係枱放繩落地扮救人...。最後唯有返埋位,之後再捉住鄭師傅,逐個STEP教我一次﹗不過我成日覺我生完BB之後個人好似蠢咗...有咩理由包完第一隻,包第 2隻的時候,又唔記得晒吖﹗﹗﹗

師傅示範啦﹗


到我地開始包啦﹗已經預備好晒材料啦﹗

包到呢個位唔記得下一步,邊影下相,邊等師傅得閒教我下一個step﹗


我包糭...大頭妹就包自己...

我一邊包,佢又一邊同我爭繩...包到就出奇啦﹗

heheh...又真係比我包到喎,有師傅教路吖嘛﹗不過師傅真係幾嚴格,佢真係唔出手幫我,咁都好...我最後真係學識咗﹗後面個隻係第一隻包,包得幾肉酸﹗

hehehe...大頭妹掛住睇隻糭,唔肯望眼頭﹗仲不停話要食,未烚架喎...點食呀﹗

包完之後就開始試食,一次過試 5款糭呢﹗包括: 嘉興冬菇火腿鮮肉粽﹑客家土魷粽﹑秘製香滷牛筋粽﹑原隻鮑魚瑤柱粽﹑桂花豆沙粽﹗

嘉興冬菇火腿鮮肉粽,材料有五花腩肉﹑鹹蛋黃﹑冬菇﹑金華火腿。糯米用豉油浸過,所以顏色比較深﹗
客家土魷粽,材料有土魷﹑粟子﹑花生﹑腩肉。2款之中我比較喜歡呢一款,可能因為有土魷同花生,比較香口﹗

秘製香滷牛筋粽,我都是第一次食饀料是牛筋的糭,感覺好特別,又出奇地夾﹗可能因為牛筋好腍身,同 "肥豬肉" 的口感有少少似,不過佢唔係女人最怕的脂肪,反而是女人最愛的骨膠原﹗米用XO醬醃過,不過就唔係好食得出 XO醬味,但會食都少少辣辣地,都幾 "惹味"﹗

原隻鮑魚瑤柱粽,材料有原隻鮑魚同原粒北海道瑤柱,夠晒名貴,送禮就最岩啦﹗食就食唔到鮑魚味,不過就好香瑤柱味﹗

桂花豆沙粽,其實平時我就唔食 "甜糭",又唔愛桂花的,不過呢款唔太重桂花味,真係有少少桂花香,又唔會太甜﹗

尊貴薈萃禮盒,一盒有齊: 嘉興冬菇火腿鮮肉粽﹑客家土魷粽﹑﹑原隻鮑魚瑤柱粽﹑桂花豆沙粽﹗用嚟送禮夠晒大方啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...