2013年5月6日 星期一

夜市@太安樓

自從有一次係不眼王子的FACEBOOK PAGE見佢介紹 "太安樓" 的 "阿婆糖水",我同阿旺就開始了食宵夜的習慣﹗其實星期六日,阿旺有時都會過去買小食當LUNCH,不過我地就一直唔知道,原來夜晚又會有唔同的檔口﹗

上 次去完DISNEYLAND,見已經 9:00幾,又諗唔到食咩,我同阿旺講不如今次一齊去太安樓囉 (我一次都未去過,平時都是阿旺/ 大頭婆婆去買的)﹗誰不知我最近做咗 "地獄黑仔王" ,去到竟然有 "食環處",阿旺話佢去咁多次都係第一次見﹗﹗﹗之後我地問檔主,連佢地都話夜晚好少見食環處,佢地都未見過。我地唯有四圍行住先,等食環處走咗,檔口開 返先有得買。亦因為咁嘅情況,我一拎起手機影相,個個檔主都好緊張 (食環處都是影相開告票),真係唔好意思啦﹗﹗﹗


不眼王子上次就是介紹呢檔 "阿婆糖水" 啦﹗佢介紹芒果涼粉,我都之前次次都係食呢樣﹗之後發現芒果涼粉西米露都好好味﹗阿旺話芒果紫米露都好好味 (佢鍾意食紫米啦﹗)

炭火串燒 (大約 $9-10/ 串),不過我地最少可以食 6-7串﹗貴過出去食晚夜﹗不過真係好好味架﹗


蛋記
仲有好多其他美食﹗

蛋記的夾餅...我第一次現場食...原來好味好多﹗﹗﹗新鮮的時候係脆身架﹗﹗﹗

芒果涼粉西米露﹗


串燒,我地鍾意雞/ 鴨腎,同牛牛﹗

車仔麵都好好味﹗可惜有味精,食完有少少口渴﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...