2013年5月7日 星期二

奶奶生日飯@北角海逸酒店

嘩﹗差唔多一個月前的 BLOG﹗因為最近好忙,又成日用大機﹑細機﹑手機影相,搞到自己都唔記得邊啲已經過相,邊啲未過﹗(幫自己搵藉口﹗) 不過今次篇blog真是一定要出,因為要提醒大家 "小心中伏"

之 前我係團購網見到有北角海逸酒店的團購,見奶奶就快生日,又見平時老爺奶奶都會去食,就買定coupon先啦﹗好似是 $288一位再加原價的加一 $4x,即是大約一位 $330啦﹗以依家食buffet來講都算平,而且見都有蠔﹑長腳蟹﹑4款魚生﹗可惜是食物水準真是有少少問題,當晚我遲到 ,7:15去到見大家都已經停晒手﹗大家的評語是啲蠔普普通通 (好似有 2款,1款好味,1款唔好味),熱食無咩選擇,亦唔吸引﹗長腳蟹長期都是等refill的狀態,一refill就要去搶﹗整體而言,對唔食蠔的我來講我會 prefer 六國酒店多啲,好似仲平少少,同埋有 HAAGEN DAZS 食 (好重要)﹗



小丸子食咗好多塊包﹗


大頭妹就連一杯雪糕都食唔晒...

見到我就扭計,我應該開心定唔開心?﹗一見到我就扭抱﹗





嘩﹗呢個小朋友仲食埋棉花糖﹗



又玩手機...仲玩 2部﹗


熱食之中,我揀咗日式餃子同韓式海鮮餅...可想而之...幾少CHOICE﹗

團購額外送的﹗


都是團購額外送的﹗

我只可以話如果以團購價去食都叫OK,如果真係正價入去食,就唔係太抵食啦﹗問返老爺奶奶,原來佢地入咗海逸會,食 BUFFET有買一送一,而且係想帶埋大頭妹一齊食 BUFFET,所以先揀北角的一間,平時都是去紅磡海逸食的,真相大白﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...