2013年5月22日 星期三

LUNCH@波士頓餐廳


由於小丸子係灣仔上playgroup,我地又多咗機會返灣仔回味一下我地 2個 2人世界時的味道
﹗今次無去華星,去波士頓餐廳,以前同阿旺耐不耐都會去食一次晚餐据下扒﹗呢啲港式据扒的餐廳真是買少見少﹗波士頓同金雀我都一樣咁鍾意﹗﹗﹗

下午時段的包包好似特別新鮮﹗


阿旺的白湯﹗

我的紅湯﹗

合照﹗


我地兩個都係食 "火焰牛柳" ﹗

阿旺要帶小丸子回避一下﹗

嘩﹗幾好視覺享受﹗

小丸子...又 "聊" 人玩﹗大家如果有日見到佢,麻煩大家幫我 "應酬" 下佢,不過佢真係好煩,坐一程地鐡,同人握 7次手 (由太古去中環),我自己都唔好意思﹗

今次個叔叔無理佢...


大家LIKE咗我地個FACEBOOK PAGE未呀?﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...