2013年5月24日 星期五

STRIDE RITE RITE MOM PARTY 2




上星期四一個人帶大頭妹去旺角新世紀參加 STRIDE RITE RITE MOM PARTY﹗自從上次海洋公園之後,我先知原來佢好行得,上次全程
9:30 - 12:30都自己行,所以我依家一定唔會抱佢﹗由太古到太子,一路上新世紀都是自己行﹗﹗﹗如果佢肯自己行,就可以多啲帶佢出街
﹗﹗﹗

當日全場 ELLE﹑TOONSLAND 同 STRIDE RITE都 7折架﹗


ELLE啲衫就斯文啲﹗


就快係 PN的 INTERVIEW季節,都要幫小丸子睇下 "戰衣" 啦﹗(好一個怪獸家長
﹗)


TOONSLAND 啲衫就 CUTE啲﹗
不過我一拖一,所以當日都揀唔到衫,我見有好多公主系列架﹗﹗﹗


STRIDE RITE出咗新的公主閃燈鞋,呢對紫色的長髮公主閃燈鞋好靚呀﹗大頭妹都有一對 CINDERELLA架﹗(當日仲著住﹗)

除咗買野有 DISCOUNT,其實仲有好多小朋友的活動架﹗有一個攤位係整 3D卡﹗有一個就油顏色﹗

大頭妹同我講佢揀白色喎﹗

小朋友都玩得好開心﹗


最後仲有魔術表演,今次都一樣唔肯出去玩,但就自己係位 "扮" 變魔術﹗其實我發現大頭妹好多時都鍾意 "觀察",但唔肯參與,好似上次去海洋公園唔肯摸海星,我見好多小朋友都好肯主動參加活動架﹗到底可以點樣鼓勵佢呢?﹗我又唔想 "迫" 佢做佢唔想/ 唔敢做的事﹗﹗﹗

都唔知佢係邊度學埋啲 "單眼伸脷v字" 的post?﹗唔好同我講係學校教?﹗唔係學校教...即係佢阿爸教啦﹗﹗﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...