2013年6月7日 星期五

大頭妹 37個月

眨下眼大頭妹就 3歲 1個月啦﹗依家坐地鐡要買飛啦﹗食BUFFET都要比錢啦﹗入迪士尼都要買飛啦﹗今年 9月就升 K1啦﹗真係大個囡啦﹗不過仲係成日傻傻下﹗

講開升 K1,幫大頭妹轉到國際班 (同一間幼稚園,不過依家大頭妹讀本地班),其實上次去完觀課都幫佢申請咗,不過要交新一期書簿費,所以又問一問老師,好在轉得成﹗因為最近幫佢睇暑期班,發現學英文係 "勁貴" 架﹗﹗﹗$3XXX一個月,等於一個月幼稚園學費?﹗有冇媽咪嘅小朋友上梗?﹗有冇人話我知係唔係真係咁有用?﹗我真係唔捨得
﹗﹗﹗轉國際班就全英普上堂 (雙班主任),都係多大約 $1200學費,好似成本效益高啲﹗﹗﹗又唔洗額外花時間補英文/ 普通話 (理想咁諗)﹗而且我地都唔識教佢普通話﹗

又 講開暑期班,有冇媽咪有好介紹?﹗其實我睇咗少少,不過因為要工人姐姐帶,其實唔多選擇 (即係都係要係康怡學林上,咁起碼唔洗過馬路),我見好多都話就FULL,我都仲未有時候去報,上次公眾假期上去,好多間都無開,我都仲諗梗上英文/ 跳舞/ 畫畫好?﹗又諗緊過最化算可以買 2張KIDDY VILLAGE的月票,叫工人姐姐日日同大頭妹同小丸子去玩 1-2個鐘,因為我又唔係想佢學咩,我怕佢悶之嘛﹗

最近無意中比我發現,大頭妹比我想像中認得多野,上次小丸子上完 PLAYGROUP,老師比咗 3張字卡我地返去溫書,估唔到大頭妹竟然識 KISS同LOVE字,平時我地啲字卡都有圖,所以我成日覺得識都唔出奇,真係要比多啲心機教大頭妹,唔好成日覺得佢都唔識/ 唔洗識,就咩都留返比老師教﹗

上次去做MODEL的相:








沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...