2013年6月10日 星期一

阿妹生日飯 (附蜜糖芥末雞翼食譜)



阿妹今日生日,再次祝佢生日快樂﹑身體健康﹑心想事成﹗﹗﹗噚晚慶祝生日,自煮西餐,煮咗白汁蘑菇長通粉 (第一次用牛肝菌)﹑焗蜜糖芥末雞翼﹑焗三色椒﹑蝦湯 (失敗咗...)﹑什果沙律﹑什果啫哩﹗另外仲有買的帶子剌身同壽司﹗

今次我終於買咗牛肝菌啦﹗慶祝阿妹生日嘛,豪少少囉﹗哈哈哈...係呀...牛肝菌...我覺得好貴,細細包都買咗 $100﹗不過可以分 2-3次用,而且比平時好味好多,所以其實係物有所值嘅﹗﹗﹗


阿旺排嘅,排得幾靚﹗﹗﹗


焗三色椒,又平又靚又好味﹗焗同炒三色椒係好唔同架,焗嘅係軟身,而且好甜,會少咗椒的 "苦澀" 味﹗

失敗咗嘅蝦湯,因為我錯誤計算我的 blender,我用的blender平時用嚟打南瓜/ 蘑菇湯都無問題,不過...打唔到連穀蝦呢...
足料白汁蘑菇長通粉﹗不過其實仲差新鮮的 PAISLEY﹗


濃濃的菇味,真是好好味呀﹗﹗﹗



蜜糖芥末雞翼
材料: 雞翼 2磅
調味: 芥末籽 1 tbsp,salt 2 tsp,honey 1 tbsp,garlic 1 tbsp,olive oil 少少
做法:
1. 以調味料醃雞翼最少 3 小時 (最好一晚)

2. 預熱焗爐以 grill 的 function 焗15分鐘,根據顏色再焗5-10分鐘至自己喜歡的程度
*由於我今次連 3個鐘都醃唔到,我加重咗調味,加多咗少少芥末籽同鹽,出嚟都好夠味﹗最少阿旺話好味﹗﹗﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...