2013年6月28日 星期五

開心星期日﹗



上星期日節目好豐富,中午先同兩個心肝去樓下公園玩,下午去飲下午茶,之後再去東區室內泳池游水。

其實大頭妹已經算好唔怕水,當年第一次同佢去游水(都是東區室內泳池),佢已經玩得好開心,估唔到小丸子仲厲害,佢玩水玩得超開心,坐住水泡不停拍水都不特止,我地上水的時候,佢仲自己走返落水,浸自己個人落水,真是超大膽﹗我估佢都飲咗幾多泳池水﹗

不 過我地今次係第一次星期日去公眾泳池游水,原來星期日好多人架,本身都知 5:00完下午的一節,我地已經 4:00先出門口,打算游 30分鐘到都ok啦﹗點知去到去排隊入場,成 4:30先入場,5:00就要上水﹗游咗都唔知有冇 15分鐘,不過對小朋友嚟講都差唔多啦﹗因為大頭妹上水都凍到震晒,應該都唔可以再游耐啲﹗小丸子可以 "脂肪" 多,又無事喎﹗


岩岩開始玩已經成頭汗﹗

大頭妹睇咩呢?﹗


因為嚟公園的時候見到隻蝸牛,佢不停問我蝸牛去咗邊﹗


超初大頭妹話好驚蝸牛喎﹗我同佢講,蝸牛一直都係住係公園,我地去探佢嘛﹗


兩姐妹 "sir" 滑梯﹗

小丸子好大膽,又無咩安全意識,同大頭妹真係差得遠﹗

睇下...一齊 "sir",小丸子都要 "sir" 先﹗


叫佢兩個望鏡頭,佢地 "睬我都傻"﹗

玩到成頭大汗﹗


比紙巾佢自己抹﹗

係唔係個個小朋友都鍾意抹野呢?﹗


之後吹bubbles﹗




大頭妹都仲係未識吹...



未識吹都覺得好好玩,不過我就覺得好無聊...成日帶佢吹...佢吹唔到就係咁點我吹...

返屋企食雪糕﹗


勉強都叫肯同妹妹 share﹗


不過整到阿妹塊面一面都係雪糕﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...