2013年6月4日 星期二

傻媽的敗家誌

自從做咗人阿媽之後,真係好少好少買衫比自己,都是買衫比阿囡多﹗轉季啦﹗又係時候 "掃貨" 啦﹗今次全部掃平貨﹗﹗﹗GAP做緊童裝/ BB衫買8件有 65折,買 5件有 75折,買 3件都有 85折﹗﹗﹗一齊睇下我買咗咩啦﹗﹗﹗

第一件...唔係GAP的,H&M出品,我好鍾意H&M的ACCESSORY,因為款靚之餘,仲一啲都唔貴,呢頂HELLO KITTY帽只是 $59.9﹗


另外仲買咗 2 SETS底底比小丸子戒片之用,不過大頭妹已經霸咗 SET公主,HELLO KITTY比小丸子﹗底底唔影啦﹗


以下就全部都係 GAP啦﹗

熱褲,買比大頭妹的,不過...3T SIZE...佢完全可以直落咁掉落地,完全唔岩著呀﹗不過我又懶得拎返去換,留返下年著啦﹗


我鍾意 GAP的牛仔褲,大部份都有得 ADJUST寛度﹗岩晒瘦瘦的大頭妹﹗


碎花牛仔褲是今年的大熱﹗我都未買比自己就買比個囡啦﹗2T SIZE岩岩好,真係慘,明明已經足 3歲,仲係著2T﹗


以下的都係小丸子架啦﹗小丸子就醒啦﹗食肥自己...佢完全執唔到大頭妹啲褲,衫都叫做勉強可以 (會露出個肚),褲就真係著唔落...OMG...我要全部買過﹗啲人又話生 2個囡可以慳返啲買衫錢,細的可以執大的,都呃人嘅﹗﹗﹗

全部都好抵,件 TEE $69,條褲 $88,但仲有 65折喎﹗


夾衣好似 $49咋﹗仲要都係一樣有 65折架﹗

DISPLAY係咁襯嘅﹗


YOU ARE MY SUNSHINE﹗啲夾衣好得意,我買的都係 50% OFF,再 35% OFF,但同時有啲係正價 $99架﹗



因為要湊夠 8件,仲買咗一套睡衣,都是 $99,仲有 65折,即係 $65咋﹗﹗﹗真是好抵呢﹗


每次 SHOPPING完之後就好開心,今次都係用咗 $500唔洗 (淨係計GAP),真係開心啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...