2013年6月3日 星期一

產品試用: BURT’S BEES Baby Bee寶寶系列


 
多謝PR邀請試用 BURT'S BEE的Baby Bee寶寶系列,我今次試用的是佢地的寶寶全天然萬用軟膏,同寶寶天然無氯濕紙巾

其 實幫2個囡買護膚品真是洗我唔少錢,尤其是大頭妹,皮膚好容易敏感,所以我通常都會買好少少的牌子,心理上用得安心啲﹗小丸子的皮膚其實唔錯,不過唔知係 唔係因為佢肥,所以我覺得佢PAT PAT同 "接位" 好似特別難打理?﹗佢又多口水,其實都已經 1歲有多,都仲係好多口水 (唔係出牙先多口水咩?﹗),所以頸仔成日都好易紅
﹗﹗﹗

首先試用
寶寶全天然萬用軟膏,應承PR試用的時候,就是想試下同小丸子搽頸仔,雖然我試用是唔洗比錢買,不過我都是唔捨得用係小丸子的 PAT PAT,而且用係pat pat影唔到相比大家睇嘛﹗佢的質地同花士令差唔多,再軟身少少,不過花士令係石油副產品,大家應該都知,所以用咗 BURT'S BEE寶寶全天然萬用軟膏,以後都唔洗用石油副產品啦﹗


我試咗少少係自己的手背,搽上手的時候係會覺得少少油,不過好快就會吸收,我都幫大頭妹搽咗小腿,一樣唔會 "笠"﹗

未搽之前...我對乾爭爭的手﹗


搽完之後,令令地,少少 "笠"﹗


好快,大約 1分鐘之後,吸咗大部份﹗仲有少少令令地,就是有少少 "跣水",等啲 WEE WEE同POO POO唔好直接掂住Pat pat﹗


同小丸子搽咗 3日,頸仔真係無咁易紅﹗

講 開紅PAT PAT,其實各位媽咪都真係唔好掉以輕心﹗之前小丸子成日都紅PAT PAT,我通常都是叫工人姐姐換密少少尿片 (以前大頭妹都無呢個問題嘅),但有一次睇醫生,順便叫醫生睇一睇,佢話小丸子的紅PAT PAT上面有啲一點點,其實都是真菌的一種,一定要搽藥膏架﹗﹗﹗唔怪之得成日都唔好,好返又好易返發﹗﹗﹗之後搽咗 2次藥膏就無晒事啦 (醫生話無紅之後再搽 3日,確保 "打死" 晒啲菌)﹗如果係因為細菌引起的紅PAT PAT,真係搽咩 DIAPER CREAM都無用架﹗﹗﹗


另一件試的是
寶寶天然無氯濕紙巾,其實我本身用濕紙巾都唔係太講究,不過帶出街用的,通常都會用有 "蓋" 的一款,因為出街換片通常比較狼狽,有個蓋就方面好多


BURT'S BEE寶寶全天然萬用軟膏
特點:

  • 花士令(石油製啫哩) 之天然替代品,有效於皮膚表面形成一層鎖水保護膜,滋潤、並紓緩使用尿片部位的敏感皮膚(如屁股)之不適 。
  • 獨特研發之全新天然配方:揉合天然植物提煉之油、蠟及脂質,質地彷如花士令,卻不含石油,為幼嫩肌膚提供超卓的保護。

成份︰
瓊崖海棠油(Tamanu Oil) 、椰子油、蓖麻籽油 (Castor Seed Oils) 、荷荷芭脂 (Jojoba Butter) 、蜂蠟、乳木果油、甜杏仁油、大豆油等特強修護成份有效軟化及滋潤皮膚,並形成天然保護層

使用方法:
取適量途於面部及身體之乾燥部位。尿片敏感部位:先清潔好敏感部位,並在乾爽的皮膚上使用;可於每次換片時,或睡前途上。(適用於6個月或以上之幼兒使用)


BURT'S BEE寶寶天然無氯濕紙巾特點:
  • 選用特別柔軟之物料,輕柔清潔寶寶幼嫩肌膚
  • 無氯配方,濕紙巾不經氯漂白,不會刺激皮膚
  • 無香料配方,99% 天然成份
  • 通過兒科醫生測試
  • 適合寶寶敏感肌膚使用
  • 低敏配方

成份: 天然配方加入蘆薈及維他命E,有呵護及鎮靜功效

使用方法: 用於清潔寶寶尿片部位及屁股,可按需要使用。


其他產品:

BURT'S BEE神奇紫草急救軟膏
特點:
  • 紓緩、治療輕微的皮膚外傷
  • 可紓緩蚊叮蟲咬之不適

成份︰含醒目薰衣草精華,有助預防疤痕形成。含紫草及尿囊素,有效治癒傷口及抗炎
使用方法:於患處均勻途上適量之軟膏 (適用於6個月或以上之幼兒使用)

BURT'S BEE草本防敏驅蚊噴霧特點:
  • 100%天然植物成份,有效防止蚊蟲及跳蚤叮咬
  • 不含DEET配方,對小朋友及寵物都絕對安全

成份︰含純天然草本精油,對抗多種頑固害蟲含迷迭香、檸檬草、香茅油及另外五種蚊蟲害怕的草本精油
使用方法:只需噴上及塗開就可輕鬆享受戶外活動。


BURT'S BEE寶寶輕便防曬軟膏 SPF30
特點:
  • SPF 30, 有效阻隔 UVA/UVB,預防寶寶的幼嫩皮膚被曬傷,特別適合戶外使用
  • 兒科醫生測試
  • 防敏、非油膩、無香料配方
  • 支裝設計,方便途於面部及耳朵

成份︰
Titanium﹑Dioxide & Zinc Oxide 非刺激性之天然防曬劑

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...