2013年6月25日 星期二

FRUIT ART@TEAPOT



多謝飛媽的邀請,父親節正日,我地一家去咗 TEAPOT,參加<<餐前果x Fruitart Party>>學 FRUIT ART﹗今次的主角當然是水果啦﹗將水果變成各色各樣的卡通人物、動物、造型、fruitcake等,目的是希望培養小孩多吃水果的習慣。

好 慚愧,其實我唔係好清楚小丸子食生果的習慣,我只是不停買,要求工人姐姐日日比生果小丸子同大頭妹食,但就從來都無 "監察" 過﹗即是佢地有冇食,我都唔係太清楚,只係如果到我再買生果的時候,仲見到成雪櫃都係生果,先會問工人姐姐點解無比生果佢地食﹗以前得大頭妹的時候,我就 會日日問住姐姐食咗咩生果,食咗幾多,所以我見大頭妹都幾肯食生果,小丸子就真係差少少﹗

大家唔好睇小丸子大大隻,佢食固體食得唔係幾好,個日同 MANCENT 媽咪講起,原來 MARCUS一餐可以食 2碗粥,一日食 4碗架﹗小丸子一餐通常都係食半碗,以前大頭妹都食到碗半,所以如果食固體,其實佢食得少過大頭妹架﹗佢係飲奶叻架咋﹗

又見到 MANCENT,同笨C啦﹗

最近都成日見,一坐埋就一齊玩啦﹗


小丸子點解舉手呢?佢想要咩呢?

小丸子好鍾意畫畫﹗

之前飛媽問定大頭妹鍾意咩 CHARACTER,去到真係預備咗 MINNIE呢﹗

大頭妹自己揀的 PANDA﹗


仲有好多唔同做形的卡通人物﹗呢個我都唔識...我OUT啦﹗

玫瑰花做形的士多啤梨,最得女士的歡心啦﹗


太陽花菠蘿,真係睇見都想食﹗

西瓜雕成的花花蛋糕﹗


蘋果切成麥當奴薯條,小朋友最喜歡啦﹗

BELLE﹗
水果 BUFFET﹗

其實每種生果都好唔同的好處,我地真係要多食水果呢﹗

蘋果加巨峄車車﹗


大頭妹自己話要影相﹗

食完生果,老帥開始教我地 FRUIT ART啦﹗

原來個玫瑰花士多啤梨唔難整架﹗
之後阿旺就開始開工啦﹗


大頭妹都有幫手﹗

佢不停幫手抹 "拈板",睇佢抹得幾乾淨﹗



阿旺整嘅﹗

個朝比我剪咗髮的小丸子﹗

玩得好開心呢﹗


呢個小朋友就不停走來走去﹗
                       
如果大家有興趣,都可以去 TEAPOT 的 FACEBOOK PAGE睇下,佢地仲有好多唔同的手工藝班/ ART JAM 比大人同小朋友架﹗
https://www.facebook.com/TeapotHK

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...