2013年7月11日 星期四

2日1夜生日之旅 - 外傳


我的愉景灣酒店生日之旅,因為影咗好多相,有啲係我手機,有啲係阿旺手機,有啲又係大機,仲整理梗,應該下星期有得睇架啦﹗今日睇住個外傳先啦﹗

話 說我其實仲約咗朗朗媽星期日一齊食LUNCH,順便比2個細的玩下,不過因為阿旺同小丸子坐SHUTTLE返市區,所以得我同大頭妹。其實愉景灣真是好岩 小朋友玩,我地買灣仔之前,其實都有考慮過愉景灣,應該是我有考慮過愉景灣,不過比阿旺否決咗,佢話交通費太貴,一日唔食,淨計坐船來回返工都要 $60 (我地當年睇樓的時候,船費是 $26,一個STUDIO FLAT是$100萬﹗)。今時今日住得市區太耐,已經一定唔會考慮啦﹗住過灣仔,我依家覺得太古都好遠


我地去 ZAKS 食 LUNCH,我地叫咗一個 PIZZA,一客意粉,一個小食,埋單 $420,不過原來假日係PLAZA的餐廳食LUNCH滿 $100就有一張船飛,咁又幾抵喎﹗我地已經約咗朗朗媽下次一齊去沙灘玩﹗

ZAKS HOUSE SPECIAL PIZZA



CARBONARA是朗朗媽的推介﹗果然無介紹錯

椒鹽魷魚

睇下大頭妹食到幾污 "租" ﹗

朗朗食野好乖,2次見佢都係自己食﹗


朗朗好惜細佬,食完魷魚好味,仲即刻拎比細佬食﹗



可惜細佬唔領情...HEHEHE...因為...朗朗太好服務,點完辣椒醬先比細佬食



朗朗媽仲專登帶埋架滑板車比大頭妹試玩。

朗朗已經玩得好叻架啦﹗

大頭妹第一次玩,朗朗媽話佢一開始玩的時候,行得仲細步過平時行路﹗

睇朗朗表演啦﹗

大頭妹係後面睇到拍晒手﹗仲話 "嘩﹗佢好勁呀﹗"。


比女仔讚一讚,朗朗即時開行turbo啦﹗


大頭妹施展佢嘅 "凌波微步"


行得仲慢過平時...


都係拍下手算啦﹗


哈哈...大頭妹好鍾意架滑板車,好彩又無扭話要買,不過有個身痕的媽媽,想買比個囡玩下,我真係要忍下手,我唔想佢地咩都 "垂手可得",有時做家長真係好矛盾﹗

最近當然要影返張大合照啦﹗

HEHEH...阿囡,你做咩笑成咁﹗


大家記得LIKE埋我地個FACEBOOK PAGE呀﹗

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...