2012年7月18日 星期三

3日2夜澳門銀河之旅 - DAY 1




再 次多謝GALAXY MACAU的邀請﹗其實最初我以為去唔到架啦,因為要星期五一早出發,但我星期五先岩岩第一日產後返工,大假都用晒﹗好彩PR特別安排我地晚上先出發﹗好 開心好開心﹗第一次一家4口去旅行,而且自從小丸子出咗世之後,我地成日都覺得冷落咗大頭妹,已經好想同佢去下旅行﹗今次呢個TRIP就真是 PERFECT啦﹗星期五放工就趕返屋企接大頭妹同小丸子,拎齊行李就出發啦﹗坐的士去碼頭,最後都要坐 8:45PM的船,去到澳門都已經 9:45PM,去到酒店大約10:30PM﹗

阿旺成日話呢個是 "勇敢之旅" (2 個大人帶2個小朋友去旅行),其實去完又覺得好好喎,留係酒店已經夠玩3日2夜﹗有好多岩小朋友岩玩的設施,好似童樂島同天浪淘園﹗另外酒店的BB用品真 係好齊全﹗BB床就一定有啦﹗仲有BB浴盆﹑POTTY﹑奶瓶消毒器,同暖食物器都有﹗ 而且可能因為是賭場的關係,商場的店舖都好夜收,岩晒幾時都鍾意 行街SHOPPING的我﹗

上船食少少野先﹗


小丸子好乖,瞓足全程船+車﹗去到酒店先起身﹗

大頭妹都一樣﹗上船食少少野之後,就一直瞓﹗到差唔多到酒店先起身﹗


入到酒店房,大頭妹好開心﹗四圍行下﹗

KING SIZE BED,其實酒店比2個大人同2小朋友入住的,住DOUBLE BED的房會舒服啲﹗不過我地鍾意一家一齊瞓先REQUEST KING SIZE BED﹗


大頭妹見到個浴室好好奇﹗係透明玻璃,可能望晒入去架﹗當然都有簾,可能落簾啦﹗


即刻走入去﹗嘩﹗咩事?﹗邊個教你擺啲咁嘅POST?﹗

雪櫃的飲品是免費的﹗

仲有我最鍾意的茶﹗

酒店的PR好細心,一早已經幫我地安排好BB的用品﹗(住客request就有架啦﹗)

仲有BB床﹗

酒店的bb用品真是好齊全,連STEAMER都有﹗問你服未?﹗

SETTLE DOWN之後...我同阿旺心思思落咗去FOOD COURT﹗落到去...竟然見到榮式雞扒﹗PEPPER LUNCH﹗元朗學記﹗阿旺話一定要影底佢﹗酒店的FOOD COURT都OK大,價錢仲好REASONABLE﹗



最後阿旺ORDER咗串燒,$32/2串,佢話好好味﹗一串是羊,一串是牛舌...我都唔食的﹗


拎返上房食﹗

小丸子好鍾意床仔的公仔...不過最終都是上大床同我地一齊瞓﹗


原本想早少少瞓,留返啲精力第2日玩,只是打算落 FOOD COURT買完野食就返上房﹗不過原來酒店的店舖同FOOD COURT都成 12:00PM先收...玩下玩下又成11:00PM幾先返上房﹗食完沖完涼都成 12:00PM幾 1:00AM啦﹗

其實第一日仲有荒失失奇兵3 夏日嘉年華的開幕禮,我地夜晚見去JOIN唔到,我地最後一日都有去玩﹗由7月13日到 8月3日,每日下午1 時 -  晚上8 時,係澳門銀河的東翼廣場都有表演和遊戲﹗


只要入住Galaxy Macau、大倉酒店或 Banyan Tree,或者係Galaxy Macau 任何商店或餐廳一次過消費滿$200 元,又或者即日係UA 銀河影院購買 2 張戲票,就可以參加遊藝活動同攤位遊戲。


阿旺同大頭妹都有去玩﹗EHEHEH...贏咗個氣球﹗


之後大頭妹仲同荒失失奇兵入面的企鵝同阿力影相﹗

EHEHEH...行程太豐富,分開2篇BLOG寫,記得留意我地的DAY 2﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...