2013年7月15日 星期一

陳意齋

今日DSE 放磅 (點解好似成日放磅就落雨?我知...夏天係雨季嘛),自從無會考/ AL之後,到底 DSE 係會考/ AL?﹗又唔係會考/ 又唔係AL?﹗搞到我無得懷念一下我的青春﹗

咁唯有食下懷舊零食﹗出BLOG之時,包蝦子花生已經比我一個人KO咗﹗短時候內,相信大家都唔會見到我個樣,我食到 "爆" 晒瘡
,好青春啦﹗生啲青春痘來懷念一下自己的青春...

蛋黃餅買比小丸子的﹗

呢包未開﹗

呢包食咗 1半﹗

呢包差唔多比我食晒啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...