2013年7月7日 星期日

放題@石澗日本料理



上星期阿旺的表兄弟姐妹有飯局,一行10人去尖沙咀的石澗日本料理食日式放題﹗ 其實我好少食放題,同BUFFET一樣,自己又食得唔多,有時寧願 "散叫" 食好啲,埋單價錢可能差唔多。不過呢度的食物質素都算唔錯,以放題來講,刺身仲好新鮮,食物種類又多,好多食完覺得好味的,想叫多一ROUND,但每樣食 少少已經太飽,食唔到第2 ROUND啦﹗
刺身的選擇好多﹗連象拔蚌﹑帶子﹑鮑魚都有﹗

帶子都好鮮甜呀﹗


仲有赤貝同甜蝦都一樣好好味﹗

我地真係食咗好多甜蝦呀﹗


海胆係要另外點的﹗

壽司的質素都唔錯﹗




當我問點解要點咁多壽司的時候,阿旺話佢點的時候以為係刺身,不過大家都有一個疑問,原來有蟹柳刺身﹑鰻魚刺身,同加州卷刺身架咩?﹗


好彩舊飯好細﹗如果唔係都唔知食唔食得晒﹗


溫泉蛋好好味﹗


汽水都好似可以任飲,不過我上OPEN RICE又見啲人話一人一罐﹗

沙律都好好味﹗


餃子我無食﹗

呢個忌廉薯餅好好味﹗


呢個蕃薯栗子餅都好好味﹗

仲有天婦羅都唔錯﹗
呢個我無食﹗

金菇牛肉卷好味﹗

燒雞翼都好好味,呢個就係我話食唔到第 2 ROUND的食物啦﹗

炸雞軟骨

黑椒牛油帶子都好味﹗

蠔...我無食...我唔食蠔的...

蟹粥,我無食,不過睇落唔錯,起碼有蟹,賣相比利苑的好﹗

提外話: 好日都唔過海,個日坐地鐡去尖沙咀,竟然遇上故障,平時 5-10分鐘的車程,變成 45分鐘
,搞到我同阿旺遲大到,阿旺最後要轉坐巴士﹗近年地鐡的質素好似越來越差,已經成日無位坐 (太多自由行),基本上都已經無 "非繁忙時間",只有
繁忙時間同 "非常" 繁忙時間 仲要年年加價,岩岩又加咗 $0.5,依家由太古去中環,已經要 $6.1。

石澗日本料理: 尖沙咀厚福街8號H8 2樓全層 (TEL: 2723 3098)
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=75943&tc=sr1

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...