2013年7月8日 星期一

最好的生日禮物



我今年的生日禮物是一排 $20的瑞士糖﹗

話說我生日當晚,我地食完晚飯,打算坐地鐡回家的時候,見到地鐡站口有一個坐輪椅的男人,佢手抱一個大約 6-7歲的男孩,一齊在賣瑞士糖,我叫阿旺帶大頭妹一起去買瑞士糖給我做生日禮物﹗

買完入地鐵站的時候,忽然見到老公兩眼通紅,
當我問佢做咩咁感動的時候,佢仲要捶自己心口兩下,先答到我,
真是眼淺呢!不過又令我忽然發現,有一個心地善良的老公,已經是一份最好的生日禮物!



提 外話,之前都好似講過,我同阿旺係我生日當日認識的。我仲記得我 6月尾到舊公司上班, 當時阿旺放假,7月4日佢放假後第1/ 2日返工,我接替的同事last working day,叫我一齊去飲茶。當日早上的時候,我同大頭契媽一齊係 pantry,佢見我裙後的蝴蝶結鬆咗,想幫我綁返好,剛剛有另一位男同事經過,又話要幫我綁,結果扯爛了我條裙...之後仲要一齊飲茶,所以我去到茶 樓,見到阿旺,雖然唔識佢,我都即時拉住大頭契媽三個一齊坐,哈哈...我地相識的經過就係咁啦﹗所以我一直認為,阿旺係個天送比我的生日禮物。

p.s. 老公,我愛你﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...