2013年7月13日 星期六

大頭妹K1學生相﹗



哈哈...我又幫自己個囡影學生相,其實已經帶咗大頭妹落快圖美,不過上次佢地個STAFF影到我同小丸子樣樣衰衰,仲要 $80先得16張,加一隻DVD。跟住個STAFF仲要同我講要聽日先有得拎(上次1個鐘就有),問題是我又已經拖咗老師好耐,拖到連大頭妹都識同我講老師叫佢同媽咪講要交相 (我估老師同佢講咗好多次啦,平時佢都唔識同我講返係學校發生的事)﹗我唯有返屋企博一博 (上次大頭妹幼稚園INTERVIEW用的相都是我自己影的)﹗

其實想係屋企影學生相好易架咋,影完相只要用一個叫PASSPORT PHOTO DIY1.8的SOFTWARE,UPLOAD張相上去之後,可以揀SIZE,一般學生相是2寸*1.5寸,岩岩是8張相一版,去快圖美晒4R就岩岩好架啦﹗即是 $1.6就有8張學生相啦﹗我最後屋企用CANON PHOTO PRINTER自己PRINT,聽日就有相比大頭妹交啦﹗

大頭妹極度唔合作,我真係差啲嘔血呀﹗﹗﹗有相為證架﹗﹗﹗

唔望鏡頭就少事啦﹗
 
叫佢笑...佢就笑成咁﹗


叫佢坐直啲...佢就坐成咁﹗


叫佢望住媽咪,仲大鑊,佢真係唔望鏡頭,拮高個人望住我﹗


平時又唔見笑得咁燦爛﹗


終於有啲正常少少

最後揀咗呢張﹗

我唔識用PHOTOSHOP,今次已經用咗白吉紙做背景,影出嚟個背景都仲係黃﹗如果識用 PHOTOSHOP 的朋友,其實真係唔洗出去影學生相,咁又慳返幾十蚊,夠買餐餸啦

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...