2013年7月9日 星期二

生日晚飯@MR STEAK GRILL




今 年生日本來想來個 2人世界﹗一早係 GROUPON 見到 MR STEAK 優惠的時候,見 MENU 同 BUDGET 都 OK 就預先買定,費事又要諗去邊度慶祝,又費事阿旺無預備,到時我又要 "噴火"﹗HEHEH...唔知大家仲記唔記得,有一年生日/ 結婚週年阿旺話同我去 "波士頓" 食 "火焰牛柳",我話不如近近地去吉之島 "山頭火" 食拉麵吖笨﹗諗返起...我都覺得我老公好有 "膽識",不過我已經唔記得之後我地去咗邊?﹗



最後都帶了大頭妹,之後覺得對小丸子好唔公平﹗不過前一晚,大頭妹真是發開口夢都話要去街,所以都是忍唔住帶埋大頭妹﹗



食物質素都唔錯﹗

阿旺話白酒好飲啲,跟住望返全埸都是點白酒多﹗

海鮮拼盤

蟹腳

三文魚蘑菇湯,大頭妹都飲咗好多,即係好好味啦﹗

鴨肝...我無食...我唔食嘅﹗阿旺話好好味﹗

我覺得塊扒好似黑咗少少,佢上鏡之後再黑咗少少,但本身都係黑黑地﹗


我的 7成熟﹗

阿旺的 5成熟,表面都無咁黑﹗

5成熟﹗


甜品,真係幾甜,我當然食得晒,但我見隔離枱食咗一啖就唔食啦﹗

多謝老公為我預備的蛋糕﹗



最後自拍全家福 (欠小丸子)

返屋企即刻惜返我個心肝寶貝﹗

有兩個心肝肝﹗


真係好開心﹗

最後講下今次個團購,$598/ 2位,另外跟優惠價比加一,即 $60。我唔覺得特別平,不過勝在有齊餐酒﹑冷盤﹑頭盤﹑湯﹑主菜﹑甜品,可以一次過食唔同食物,如果可埋餐飲,就 perfect 啦﹗
Image 1

官方圖片:
Image 2
 Mr. Steak Grill: 銅鑼灣加寧街5-7號地下C及D舖(TEL: 2802 1128)
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=31874&region=0&s=3

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...