2013年8月12日 星期一

BB博覽 2013@美素佳兒親子按摩班



剛剛的BB展,應美素佳兒的邀請出席親子按摩班,但不知為什麼,去到變成了孕婦按摩班 (嘩哈哈哈...大家千祈唔好誤會)?﹗哈哈,由我跟阿旺學幫小丸子按摩,變成阿旺學幫我按摩﹗爽呀﹗﹗﹗可能是因為美素佳兒都推出了 "媽咪奶粉",我記憶之中,我陀大頭妹的時候未仲未有﹗

最近睇美素佳兒的廣告先知原來佢地係唯一有自家農場的奶粉品牌,所以可以使用單次提煉技術,可以更加好保存牛奶的天然營養。


嘩哈哈哈﹗有老公幫我按摩,第一時間影底佢啦﹗

其實我地有上產前班,阿旺都有學過架,佢手勢唔錯架﹗我陀大頭妹的時間水腫,佢又有幫我按腳,我生大頭妹的時候,佢係產房都有幫我按。


其實肩膀有一個 "穴位" 係懷孕其間係唔適宜按的,所以我都唔係度講太多,有興趣的朋友就自己報產前班學啦﹗

我又幫小丸子按下﹗佢個日唔比阿旺抱,我抱住佢行BB展,行完得返半條人命,應該佢幫我先岩囉﹗﹗﹗


世事好多時都是事與願違,大頭妹由細開始,一見到BB公仔就已經唔鍾意,到小丸子出世,佢果然唔多喜歡小丸子。小丸子就似乎好鍾意小BB,不過媽媽已經決定封肚﹗


抱住個 BB又攬又惜﹗


睇下小丸子幾肉緊?﹗


呢個成日打機的人,物理治療師教舒緩 "媽媽手" 的動作,對佢都好有效﹗一拉就話好痛啦﹗


之後行咗成個鐘 BB展,其實想買一架新的BB車,不過個優惠係第一日的,我地第 2日去已經無﹗另外仲買咗好多日用品﹗﹗﹗仲有之前 TARGET CCK的字卡 + 字卡袋 SET﹑PUTTO SET同睡袋﹗


美素佳兒網頁: http://www.friso.com.hk

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...