2013年8月28日 星期三

冬瓜枝竹炆火腩 (附有圖食譜)



上星期日又親自下廚,今次煮的是冬瓜枝竹炆火腩﹗其實我好鍾意食冬瓜炆火腩,冬瓜吸收晒燒肉的味,真是好好味架﹗之不過燒肉太貴啦,我唔會專登買燒肉返嚟煮呢個餸囉﹗﹗﹗多得有個 "眼闊肚窄" 的大嘥鬼 (即是阿旺),佢放學返屋企食公仔麵都要去百佳買 2  包燒味 (其實1 包都夠啦﹗仲要買齊燒肉同油雞,所以佢讀書之後又肥返),我有機會煮呢個餸啦﹗﹗﹗

冬瓜炆火腩

材料: 冬瓜 1圈/ 燒肉 (老公食剩幾多就幾多啦﹗今次仲有油雞)/ 枝竹 半包
/ 蒜頭 2-3辮

調味: 豉油 少少 (今次我用新出的李錦記金豉油,promoter話少咸)/ 糖 少少

做法:

1. 燒熱油,加入蒜頭,開始有蒜味就可以加入燒肉。

2. 加入冬瓜 。

3. 加入調味料。

4. 加入枝竹略炒,加入適量的水 (大約一半,唔洗完全蓋過材料,因為冬瓜會出水,而且枝竹同冬瓜都唔洗炆太耐)。

5. 完成可以轉去LE CREUSET
,方面食之前再加熱,上枱又美觀,又保溫﹗


完成﹗最後比我地清晒﹗咁就無做大
嘥鬼啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...