2013年8月5日 星期一

型出個未來- 大頭妹篇


之前都有講過我帶大頭妹參加 KEN SIR的 "型出個未來",睇下大頭妹熟於邊一種學習型
(分視覺/ 聽覺/ 觸感),從而好好掌握教大頭妹的技巧做完評估之後,評定大頭妹熟於 "聽覺" 學習型 。

聽覺型的小朋友原來係性格上相對較熱情,學習時間快 (但不代表聰明),較有領導力,喜歡做管家,不怕嚕囌,喜歡說話,愛發問。KEN SIR話佢覺得三種之中,聽覺型是最難管教,因為佢地最叻 "選擇性失聰"
。但讀書上,聽覺型是 "最著數" (唔計 IQ),最重要是訓練小朋友的專注力,因為佢地可能聽到少少聲就已經分咗心﹗


最 令我開心的是,當日做測驗的時候,大頭妹一坐底玩唔夠 5分鐘,KEN SIR問咗我幾條問題 (都是學校有關的),就話我揀岩學校,有 "專業人仕" 同我講我揀岩學校,真係好大鼓舞﹗後來 KEN SIR都有講返,因為大頭妹的幼稚園剛好就是著重兩文三語 (其實是三文四語,仲有日本
語),所以比較適合
"聽覺" 學習型的小朋友。佢話聽覺學習型比較適合傳統大班教學,多啲小朋友一齊上堂,多啲討論都有助學習﹗

仲未戒食手指...我成日同佢講...4歲就唔可以再食啦﹗


heheheh...唔知呢隻豬又係咩型呢?﹗我估佢都係聽覺型多,等佢 2歲,又帶佢去做下﹗



大家記得 LIKE埋我地個FACEBOOK PAGE呀﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...