2013年8月8日 星期四

2日1夜生日之旅@香港愉景灣酒店 (自助早餐篇)



其 實愉景灣酒店都好 FULL﹗食自助晚餐的時候,因為餐廳 FULL咗,我地最初都被安排 SOFA位,之後見有人走咗,仲係窗邊,所以即刻問侍應可唔可以轉枱。到食早餐,CHECK-IN的時候,職員已經提我最好 9:30前食,我地 AROUND 9:00去到,室內已經 FULL咗,侍應問我地介唔介意坐出面,當然唔介意啦﹗風景咁靚﹗真係好有渡假 FEEL﹗

HEHEHE...我都係第一次對住個咁靚的海景食早餐﹗真係人都醒神啲﹗



唔好睇依家好似無人,一陣就坐滿晒啦﹗


HEHEHE...有個剛瞓醒未梳頭的小朋友。酒店真係有一種 "魔力",平時2隻囡都晨咁早起身,今日 2個都瞓到8:00幾都未起身,要我地叫先起身﹗

HEHEH...時間關係,支早奶要落餐廳飲﹗

小丸子好有手尾架,飲完會自己蓋返好,再比工人姐姐。


酒店的早餐都有好多選擇﹗有中式點心﹗

我最鍾意的粟米片,岩晒大頭妹同小丸子﹗

SALAD,我好少早餐食沙律﹗食咗 2粒車厘茄﹗


生果都有成 6-7款呀﹗岩晒小丸子﹗

冷盤,噚晚自助餐食得太多啦﹗今朝食咗 PARMA HAM同冷麵﹗HEHHEHE...又食 PARMA HAM & MELON﹗

大頭妹食 "烚蛋",HEHEHE...同我一樣鍾意食烚蛋﹗


佢同我講: 呢個好好味呀﹗我鍾意食雞蛋﹗


呢份係我的﹗

忽然見到餐刀上面印有 "ATHENA" ﹗我幾想問餐廳可唔可以賣比我﹗

爸爸...一年 365日食煎蛋...佢話佢呢啲叫 "專一",唔係叫 "悶" 喎﹗我自己就盡量日日食唔同的早/午/ 晚餐嘅﹗

阿旺的﹗

如果日日都可以對住個咁靚的景食早餐就好啦﹗

快快手手食完早餐,因為想同 2個囡去游多一次水﹗


呢啲就係 "未出發先興奮" 囉﹗


小丸子做熱身﹗


HEHEHE... 今次比我發現,個啲車車水泡都唔係太安全,小丸子竟然 "反咗艇",我同阿旺都望實大頭妹 (因為佢唔肯用水泡),點知...竟然有水泡的小丸子反咗,阿旺見到的時候,小丸子 "兩腳朝天"...但我救返起佢的時候,佢又無事喎,又無喊又無喘水﹗係要我抱咗佢一陣﹗


游完水返上房沖埋涼就差唔多 CHECK OUT啦﹗


再影多一次風景﹗真係好靚呀﹗


我地走啦﹗我地會再返嚟玩架﹗﹗﹗


再見啦﹗1809號房﹗

CHECK OUT之後,再去影下日頭的 "海濱禮堂"﹗


藍天﹑白雲﹑白色海濱禮堂 = 浪漫婚禮﹗



咁岩真係比我地遇到有婚禮﹗新娘子真是好幸福呀﹗


因 為我之後約咗朗媽,又要去 SKY 100,所以我就坐 FREE SHUTTLE去碼頭。阿旺就等到 1:30,坐返酒店的 FREE SHUTTLE去灣仔,再坐 720返屋企﹗阿旺話得閒去下短TRIP都唔錯,HEHEHE...咁你要努力啲賺錢啦﹗我就話一家人去邊都咁開心,一個 WEEKEND 都可以係香港 "度假"﹗依家唔洗飛去泰國/ 巴里,都可以享受 RESORT HOTEL啦﹗

2日1夜生日之旅@香港愉景灣酒店 (酒店篇)
2日1夜生日之旅@香港愉景灣酒店 (自助晚餐篇)

香港愉景灣酒店網址: http://www.aubergediscoverybay.com/tc
香港愉景灣酒店 FACEBOOK PAGE: https://www.facebook.com/AubergeDBay





繼 續我的愉景灣酒店之旅﹗玩咗成日,雖然我只是陪囡玩水,不過都好肚餓,去食自助晚餐真是好開心呢﹗價錢是 $358@,再加10%。以晚餐同食物質素來講,我覺得價錢好合理,唔算貴亦唔算平,都好多食物選擇,有長腳蟹﹑龍蝦仔﹑青口﹑蝦﹑翡翠螺﹗熱食都有好多 選擇,質素同味道都唔錯,而且會不停轉款,有時食完再ENCORE,出去再拎會變咗另一樣野﹗甜品的選擇都好多,最特別是有 GUMMY BEAR,大頭妹的最愛﹗雪糕是DREYER'S,有 5款口味﹗

長腳蟹是最驚喜的,因為比我前幾日去食生日飯的 MR. GRILL更好味﹗好鮮甜同埋有海水味﹗我同阿旺每人食咗 5-6條﹗


龍蝦仔都唔錯,不過我愛長腳蟹多啲﹗



沙律

燒牛肉


熱食我無影啦﹗我有攞的就有影﹗

刺身有 3款,三文魚﹑吞拿魚﹑立魚

冷盤都有好多選擇,我最愛煙三文魚同PARMA HAM﹗

甜品有好多CHOICE,不過我地唔夠時間食,因為食食下...大頭妹已經瞓咗﹗有得 "夾糖",小朋友就最開心啦﹗


啲CUPCAKE都好可愛﹗


仲有心太軟﹗


HEHHE...我食咗 2 ROUNDS 雪糕﹗


長腳蟹都係好鮮甜﹗


刺身好新鮮﹗

HEHEH...我地又ENCORE長腳蟹啦﹗


大頭妹睇梗咩?﹗佢睇梗煙花呀﹗因為餐廳可以望到迪士尼的煙花架﹗佢睇到好緊張呀﹗

呢份就是大頭妹的﹗小丸子都有食意粉同薯仔﹗

仲有炒飯﹗大頭妹食晒呢 2碟﹗


HEHHEHEH...我食雪糕啦﹗

HEHEHEH...有相為證,差唔多食晒啦﹗


阿旺遇到朋友﹗

其實...我覺得...小丸子...好似我..."老爺"﹗

大頭妹食飽飽就瞓咗啦﹗﹗﹗


成個住宿都令我好感覺到佢地的服務質素,已經好耐無試過有職員主動話幫我地影合照﹗


之後出去睇下佢地的 "海濱禮堂",夜晚開晒燈好靚呢﹗好似有公司開 PARTY﹗





點解呢個小朋友又喊?因為媽媽要影相無拖佢囉﹗

其實現場好靚,不過我影唔到個感覺﹗

個禮堂對出,就係呢個咁靚的景啦﹗


hehehehe...玩完一日,我地返酒店休息啦﹗


2日1夜生日之旅@
香港愉景灣酒店 (酒店篇)2日1夜生日之旅@香港愉景灣酒店 (自助早餐篇)香港愉景灣酒店網頁: http://www.aubergediscoverybay.com/tc香港愉景灣酒店 FACEBOOK PAGE: https://www.facebook.com/AubergeDBay

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...