2013年8月16日 星期五

大頭妹 K1 開學﹗



話咁快大頭妹就 K1啦﹗原本是 8月14日星期三開學的,不過因為打風,變咗星期四先開學﹗

由於都是升原校,所以要預備嘅野都唔多,上年的校服仲岩著,只是要買過返學鞋﹗今年幫大頭妹轉到國際班,轉咗校舍,教學語言唔同咗,同學仔唔同咗,希望大頭妹會適應啦﹗

其實我自己都要適應,打風個日班主任打比我,我無接到電話,聽返留言是講國語架﹗我都唔知自己第時同唔同到班主任溝通呀﹗﹗﹗

HEHE...原來驚落雨,打算唔著對新鞋住,但大頭妹堅持要著,咁就無辦法啦﹗



哩個爸爸好搞笑,朝早叫個囡起身,大頭妹同佢講 "今日學校 close呀﹗",佢問返我 "一號風球學校開唔開架?",當然開啦﹗你唔係真係信你個寶貝囡嘛?﹗


放學有大頭姨姨去接,我問返阿姨,佢話大頭妹無喊,仲同佢講有同學喊。之後行返屋企的時候,仲成個行行下瞓咗係地﹗嘩﹗一返學真係咁攰?﹗ehhehe...咁工人姐姐就慳功夫好多﹗﹗﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...