2013年8月30日 星期五

一星期返工 LOOK﹗

最近買咗少少新衫,因為 summer sale就快完,呢啲時間買衫,如果睇得岩,又有 size,真係平到笑﹗﹗﹗以前...可能又後生啲又瘦啲,同一件衫有 2個款,我一定係著白靚啲﹗依家要向現實低頭...買黑色
TOP: TOUP A COUP
DRESS: TOUP A COUP

覺得層黑紗紗好靚,好似 $200咋﹗

件 TOP個袖的 DETAILS位好靚,最仲要係由 $7XX減到 $2XX﹗

係 APITA入面買,買 2件就全單 50% OFF﹗真係好抵,條裙 AROUND $320﹗


HEHEHEH...係 FACEBOOK PAGE 冇 POST出嚟,其實想影比大家睇我對手臂,阿旺話我越來越似 "荀芸慧" ...對手臂...HEHEHEH...佢就想呀...似荀芸慧﹗


呢條影唔到啲暗花,真身都幾靚下 (我講條裙),我個日著,老闆都有讚我著得靚﹗


佢後面有斗篷架﹗又是 $2XX,係唔係唔買對唔住自己呢﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...