2013年9月25日 星期三

花膠螺頭北芪黨參紅蘿蔔粟米湯

天兔比報紙講到咁勁,搞到平時唔會特別因為打風買多啲餸嘅我,都叫工人姐姐買多啲豬肉看門口﹗工人姐姐真係好 "聽話",足足買咗 $120豬肉﹗﹗﹗哈哈哈...忽然有咁多豬肉,咁煲湯囉﹗雪櫃又已經有準備好的花膠同響螺﹗一於就煲 "花膠螺頭北芪黨參紅蘿蔔粟米湯" 啦﹗個名係唔係好長好有氣勢呢?﹗



花膠螺頭北芪黨參紅蘿蔔粟米湯

主要材料: 花膠 1隻/ 瑤柱 2粒/ 豬肉 $35/ 紅蘿蔔 2條/ 粟米 2條/ 淮山 3-4片/ 杞子 2湯匙 (後下)/ 薑 1片

可加可減材料: 響螺 2-3隻/ 圓肉 2湯匙/ 北芪 4-5片/ 黨參 3條/ 沙參 20條 (隨量啦...唔洗真係數架﹗)

主要材料是中醫介紹的,佢話男女老幼都可以飲,強身健體﹗可加可減材料是我自己的喜好﹗不過其實響螺﹑北芪﹑黨參﹑沙參都唔咩大補的藥材,小朋友飲 "應該" 都無問題,小丸子都有飲咗 2杯 (飲埋大頭妹個杯),大頭妹就後來比我 "迫" 佢飲咗 1杯仔﹗

做法:
1. 花膠浸 1晚,用薑蔥煲3-5分鐘,洗淨切件備用。
2. 螺頭洗乾淨,用薑蔥煲3-5分鐘,洗淨切件備用。
3. 豬展飛水備用,藥材洗淨 (淮山分開用水浸30分鐘)。
4. 將所有材料放入高速煲,大火煲至紅點升起之後,用小火煲 30-45分鐘。減壓之後再用大火煲 15分鐘。 (如用其他煲 (真空煲除外),煲滾4公升水,將所有材料放入,大火煲滾之後用小火煲2小時)
4. 下鹽調味。

花膠是先一晚浸,浸軟之後就可以用薑蔥煲 3-5分鐘 (其實浸的時間是事乎花膠本身,最好買的時候就問清楚老闆,我見我老闆買的花膠前前後後要浸4日,一包成 $3萬﹗我的是$900/包,不過我諗我的先係 正常...HEHEH)﹗煲好之後可以放入密實袋放入冰箱﹗咁可以一次過預備定幾次的份量,一解凍就可以用啦﹗


其實好多時煲湯都係為咗大頭妹,想佢飲多啲靚湯,就長多啲肉,而且返學成日有機會接觸細菌,飲多啲湯水,抵制力都好啲嘛﹗

不過呢個排骨妹唔好湯,佢淨係鍾意飲佛手瓜紅蘿蔔粟米無花果南北杏湯,次次煲都可以唔洗迫的情況下飲 2杯﹗我都唔明點解﹗我估佢應該係鍾意佛手瓜/ 南北杏的味道﹗

呢個肥妹就大部份的湯都飲,上次的花膠湯,佢個碗無鹽的,都飲到佢 lam lam脷﹗飲完仲要飲埋家姐個碗﹗




4 則留言:

  1. 仲係吾多識用blogspot, 請問點樣可以加facebook badge呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你 click入版面配置,揀 "新增小工具",再揀 "HTML/JavaScript 新增",入返你的 facebook badge的 html code就,再save就可以架啦﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...