2013年9月3日 星期二

麥當勞「i’m Amazing! 小童大作」活動

唔好意思,其實這個BLOG應該要上星期出的,因為小朋友「i’m Amazing! 小童大作」的作品在MEGABOX的麥當奴只是展覽到 9月1日,即是我出BLOG的一日已經完咗啦﹗

上上星期六帶大頭妹同小丸子參加麥當勞「i’m Amazing! 小童大作」活動,地點在 MEGABOX,又是坐 606去,不過今次有工人姐姐﹑仲有大頭婆婆同大頭姨姨﹗我是第一次參加麥當奴的 BLOGGER EVENT,原來好好玩架,大頭妹玩得好開心﹗﹗﹗

我都是今次先知大頭妹原來會好積極參與集體活動,又玩得好投入﹗不單止咁﹗原來佢仲識做戲﹗話說佢第一次食 MACARON,當佢一放入口的時候,大會攝影師經過想影大頭妹,大頭妹好努力地笑,攝影師哥哥問點解你個樣好似好難食,問大頭妹個MACARON好唔好味?大頭妹跟住再努力啲笑,然後答好味﹗但當個攝影師哥哥一走開的時候,佢就即刻問我可唔可以吐出來 XDD﹗


「i’m Amazing! 小童大作」





我好鍾意呢SET櫈,好想帶佢地返屋企﹗

呢SET好得意﹗

其實平時麥當奴都可以用吖﹗

張櫈的另一面係咁架﹗係唔係好得意呢﹗


今日大頭妹好合作,經常笑到四萬咁口﹗

有朱古力新地食,即時識自己食,平時食飯有咁合作就好﹗


有雪糕食,真是開心啲﹗

粟米都是大頭妹另一最愛﹗

之後我地分組進行參觀﹗




我覺得麥當奴將小朋友的設計變成實物的IDEA真是好好﹗

呢款我覺得好多都可以大量生產,全線使用﹗




遊戲時間﹗

大頭妹玩得好投入﹗



好大聲叫加油﹗


哈哈哈﹗呢個動作叫 "麥樂雞"﹗

之後有一個試食SECTION,呢件豆腐 CHEESE CAKE味道不錯﹗



今日全日都好古靈精怪﹗


最近我愛上了MACARON,常常去MC CAFE買來當早餐﹗


睇佢個樣...

HEHEHEH...好努力對攝影師哥哥笑﹗

我都係食返粟米啦﹗



來張大合照﹗





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...