2013年9月13日 星期五

晚飯@RUBY TUESDAY

襯今日公眾假期,清返個舊BLOG,這餐飯都應該有一個月前啦﹗點解一個月前的BLOG都堅持出返?﹗因為我要揭發阿旺的惡行﹗一個粗心大意的爸爸 (即是阿旺),將一件 熱辣辣的椰菜花,放入一個活潑可愛的小BB(即是大頭妹)的口入面,即時喊到面都黑埋﹗嚇到一個美麗動人的媽媽(即是我)的心都跳埋出嚟﹗

一開始同媽媽坐,媽媽餵自備的蘋果比大頭妹食﹗


 





食物開始到啦﹗

星期二的特飲 - LIME SODA,勁酸﹗



必食的青口,不過2個人食...真是有啲滯﹗

9月份的特價小食


我地本身只是點 RIB EYE,
個WAITER又推介PREMIUM AGED PRIME SIRLOIN,
點知轉頭話賣晒,要我地轉平少少的和牛﹗
食落好好味﹗仲好味過PREMIUM AGED PRIME SIRLOIN,
埋單的時候一睇張單...頂...$388﹗
邊度平過個PREMIUM AGED PRIME SIRLOIN呀﹗
同我地想點的RIB EYE,一來一回差成舊水﹗

就是牛牛的伴碟椰菜花出事啦﹗

阿旺一放入大頭妹個口,
我見大頭妹塊面即刻紅晒,
已經問阿旺會不會太熱,佢仲話唔會呀﹗
睇下大頭妹喊得幾可憐﹗


都是同媽媽坐安全啲﹗

食返件和牛補數﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...