2013年9月2日 星期一

SHOPPING@BEBE DREAM


朋友的 BB就快出世,想買禮物送比朋友BB!上上星期日我同阿旺帶埋大頭妹去海港城行街,經過BEBE DREAM,就入去睇下! 之前大頭妹出世的時候,有好多朋友都係去BEBE DREAM買禮物比大頭妹架﹗
入到去店員都好專業, 對每個品牌的產品都相當了解,有別於大百貨公司,可能好多時服務員其實是個別品牌的推廣員,BEBE DREAM的店員可以中立地介紹合適的產品﹗有時真係要有多啲牌子比較下先知邊樣好嘛!

呢度都有幾多BB玩具,仲有好多開咗出嚟比小朋友試玩,當我四圍睇的時候,大頭妹就去左玩!


順帶一提,佢啲玩具大部份都是啟智玩具/ 布玩具,仲係日本進口,大部份都是適合3歲以下的小朋友。



呢度有好多款MINIMOTO的BB衫,同BB用品﹗毛巾被幾好用,相信好多人屋企都用緊,一來100% cotton,而且是通花的,唔怕會焗身﹗﹗大頭妹同小丸子都是用佢架﹗仲有 MINIMOTO BB浴盆,由大頭妹出世用到依家,啲膠仲係好靚,價錢是比其他牌子貴少少,不過就好耐用﹗


MINIMOTO 仲有出好多BB用的小配件,好似食物剪﹑BB車掛鉤﹑奶樽用吸管,產品細心又多樣化﹗好多日常生活既用品佢都有出,好符合到我地一眾媽媽既需要!






MUSTELA的產品十分齊全﹗我都買左支body lotion同 face cream比大頭妹同小丸子!大頭妹好多時都會敏感,呢個牌子佢用開,非常放心! 最重要係我都用得﹗我好鍾意佢嘅 BB味 body lotion架﹗



呢度連BB專用的 SPA PRODUCT都有﹗而家出世既小朋友真係幸福,細細個就可以咁嘆!


大頭妹岩岩唔見咗梳,即刻買返先﹗


呢度有好多唔同既小朋友梳,最後店員向我推介咗呢款,因為佢梳齒是軟身,就算比小朋友自己用,都唔怕佢地唔識用力,整親頭皮﹗大頭妹而家好多時候都要自己爭住做好多野,所以更加要小心比佢用既野!



仲有呢樣不得不推介﹗想當年我不知搵咗幾多地方先係 BEBE DREAM搵到岩心水的 "餵奶BRA"﹗


一般的內衣店都唔會有 "餵奶BRA",但又唔知點解有啲專賣孕婦用品的地方,賣的餵奶BRA竟然有 "鐡線",有鐡線好容易會導致乳線發炎架嘛﹗﹗﹗我當初幾辛苦先搵到個款又靚,又舒服的餵奶BRA﹗


就係呢個喇!!集功能與美觀於一身﹗仲有雖然BRA唔係比人睇,但係好多都會係育嬰室餵奶,都想有個款式靚啲架嘛﹗



行行下比我見到好得意的牙膠﹗



HEHEHEH...真是好可愛﹗不過小丸子而家唔洗用,如果唔係我一定買比佢!



我買咗呢套玩具比小丸子,上次上PLAYGROUP見佢好鍾意﹗呢個係可以訓練佢手腦協調,又可以一次過教顏色﹑數字同英文字母﹗哈哈哈﹗益智的玩具永遠唔會嫌多嘛 (媽媽買野的藉口)!!



大頭妹同小丸子都是用 COMBI 餐具架﹗


其實屋企好多學習筷子,不過COMBI的有盒,方便帶出街,所以我又買咗﹗要比大頭妹快D學好用筷子!!


原來BEBE DREAM每個月都有唔同的優惠﹗咁就唔洗等BB展啦﹗


最後,我地仲買左個媽媽袋!款式同格數都幾好!入面有好多暗格,可以好方便就將 BB的用品分好擺放,咁推住車要攞野的時間方便好多啦﹗款式都好重要,一定唔可以老土,雖然叫媽媽袋,但好多時用果個都係爸爸嘛﹗


行完之後我地就坐船返屋企﹗原來咁樣返屋企好快,由尖沙咀坐船去灣仔,再轉 720﹗




又比大頭妹望下海﹗


同渡輪來個合照﹗




大家有興趣既就上去BEBE DREAM既網頁睇下啦: http://www.bebedream.com.hk/souce/c_index.asp
BEBE DREAM FACEBOOK專頁: https://www.facebook.com/BeBeDream.HK

2 則留言:

  1. 點樣可以將D相放到妳似妳咁大張呀???

    我要打驗證碼呀!

    為了方便留言,取消驗證如下 :
    設定 ~ 下兩欄有 ~ 文章和留言 ~ 顯示字詞驗證 ~ 設成 ~ 否 ~ 回右上方按 ~儲存設定

    回覆刪除
    回覆
    1. heheh...呢篇仲係yahoo 直 copy & paste架﹗mc donald個篇先係呢邊寫的,要一張張揀特大圖。買張 wifi sd卡,再用手機 apps up相,會方便好多﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...