2013年10月22日 星期二

小丸子 第16堂playgroup@Kidsquare

唔經唔覺,小丸子已經係 Kidsquare 上咗 16堂 playgroup啦﹗
因為之前一早幫小丸子報咗一間幼稚園的 playgroup,
9月星期六早上開始上,
Kidsquare 呢邊就轉咗星期日早上,
搞到星期六﹑日都無得瞓晏少少,
所以都瞓梗繼唔繼續上 Kidsquare 呢邊。

我又好唔捨得 Ms. Ho喎﹗
佢真係好用心教小朋友架,
仲會教埋我地家長好多同小朋友溝通/ 教小朋友嘅技巧,
就算我唔係新手媽咪都覺得好有用﹗
而且我又好鍾意上完堂去食 "華星"﹗

出發去上堂﹗

呢位小朋友坐唔定的指數係...坐地鐡都唔會坐﹗

佢鍾意企係車箱中間表演﹗

大頭妹就坐定定同公仔玩下﹗
我都係自己做媽咪之後先知,原來兩姐妹的性格可以咁唔同﹗

warm up time﹗

今日的主題是 tree 同 leaf,岩岩就係前一日interview問過...

學吹樹葉﹗

哈哈哈﹗比媽咪整蠱﹗

上完堂去食華星﹗次次食華星,兩姐妹都會自己食,真係好開心﹗
其實如果唔戒意小丸子食到天一半地一半,佢依家都算識自己食﹗


大家 like咗我地嘅 facebook page未呀﹗請多多支持﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...