2013年11月20日 星期三

小丸子18個月健康院打針

Oh...我都唔知點解會唔記得...大確是因為換了手機,無 update 個 calendar,搞到忘記咗小丸子 18個月要返健康院打針﹗
上星期六,送完大頭妹返學,自己一個人行行下就諗,呀﹗唔知小丸子依家幾重呢?仲有冇超重呢?之後諗諗下,係喎?﹗10月唔係要返健康院咩?﹗今日11月9日啦喎 (大驚)﹗返到屋企一睇,10月25日要返健康院,足足遲咗 2個星期﹗仲要改 booking嘅 deadline都過埋,星期六﹑日﹑一,健康院都休息,唯有星期二再打去問,好彩可以改到星期三,剛剛我同阿旺都請咗假,可以帶小丸子去打針﹗小丸子...真是好對唔錯,我都估唔到我會犯一啲咁低級嘅錯誤...唔通...真是 "第二陀當豬養"?﹗

唔知點解我家兩隻囡都好怕打針,大頭妹都還好,都是見到支針先喊,小丸子仲大鑊,唔知點解佢認得護士,一見到護士就喊﹗原本 18個月應該可以自己磅,最後要工人姐姐抱住磅,仲要喊到 "拆天",小丸子依家有 12.8kg,因為超重要度高,我都估唔到小丸子依家都仲有超重,一樣唔肯瞓低度高,護士比埋玩具佢,佢都唔肯,最後磅重室個護士叫我地見咗另一個護士做評估先,再睇下洗唔洗度高﹗
今次做評估都係問下小丸子識行未,有冇自己食飯/ 飲水,識講咩野,之後叫佢疊高積木,同餵 bb 公仔食野﹗護士長都話要度高,仲親自過去幫手,可惜都係度唔到,度完得 78.5cm...我話我平時同佢度都有 82cm架啦﹗不過小丸子反抗得太緊要,佢話當住 82cm先啦,佢覺得應該都唔止,如果唔係都重好多。之後再問下我小丸子嘅飲食,結論是...要減肥...要減下午餐奶...

工人姐姐話上次一歲針都已經係咁,一入打針房見到護士就喊﹗
估唔到今次磅重已經喊定先﹗

打完針堅喊啦﹗
去到 LIFT口仲講 "我走啦﹗我 "禁" 呀﹗" (禁LIFT)。
我同工人姐姐都忍唔住笑咗...



一喊就嘔...真係好恐怖...


走咗...等車返轉頭...都喊...

HEHEHE...得個樣...平時好惡架﹗

3 則留言:

  1. 陰公豬,喊到面都紅哂,好悽涼啊,等auntie錫番你lar #_# ... >_<....

    回覆刪除
  2. 喊到面都红晒,真係好怕打針呢。
    妹妹有無望到護士打針?唔好比佢望到!
    不过,下次好似好耐先要打了!

    回覆刪除
  3. 慘慘... 我今日撞到小丸子呀... 在 clinic... Ah mUi MUi 都去睇醫生... 小丸子鼻仔紅紅... 見到都心痛...

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...