2013年11月27日 星期三

傻夫婦遊星馬泰 2013@歌詩達郵輪- 維多利亞號

呵呵呵呵﹗真是好開心又好興奮,我地一家今次寫 blog寫到 "衝出香港"﹗多謝 歌詩達郵輪(Costa) 公關的邀請,我地一家後日就會去發去新加坡,參加歌詩達郵輪 "維多利亞號" (Costa Victoria) 星馬泰 5天郵輪團啦﹗第一次帶晒 2個囡坐飛機,我嘅心情真是好興奮﹑又緊張呀﹗好在今次仲有大頭爺爺同嫲嫲同行,哈哈哈,有人幫我地睇實大頭妹同小丸子,我地兩公婆就可以拍下拖 sweet sweet下啦﹗

先介紹一下我地今次坐嘅歌詩達郵輪 "維多利亞號",其實我地都未上過郵輪,上網睇過資料,歌詩達郵輪來自意大利,其下有 16首郵輪 (其中 2首是 2014年下水),全部都係意大利設計﹗其中 "維多利亞號" 1996首航,2013年10月進行全面翻新 (即係岩岩翻新完咋喎﹗),排水量達 75,000噸,總共有 964間房,載客量 2394人﹗船上設置應有盡有﹗有 5間餐廳﹑10間酒吧﹑賭場﹑3個游泳池 (其中一個是室內浴鹽池,16歲以下小朋友不可以進入)﹑健身室﹑兩層大型劇院﹑Squok Club兒童遊樂中心 (岩晒大頭妹同小丸子)﹑水療中心﹑仲有跑步徑 (岩晒阿旺),船上仲有 cooking demo (岩晒我),完全可以照顧到一家大細嘅需要﹗嘩哈哈﹗真是講下都開心﹗

 我上佢地 facebook page睇過入面翻新後嘅相﹗
 

再講下行程,其實我都仲計畫中,本身郵輪部份是 5天,第 1日係新加坡上船,第 2日會由新加坡開船去泰國,第 3日到泰國布吉島 (8:00 - 18:00),第 4日到馬來西亞浮羅交怡 (8:00 -14:00),第 5日會大約 14:00返到新加坡落船。

因為我地好耐都未去過新加坡,所以我地會提早一日出發,仲會坐最早機去新加坡,務求玩足全程﹗唔足 2日1夜係新加坡,我仲考慮梗去唔去環球影城,都要兼顧兩老,同時又要照顧兩個小朋友,暫時 plan咗都是食食食,要去食海南雞/ 肉骨茶/ 阿坤/ 黑胡椒炒蟹﹗﹗﹗大家有冇推介呀?﹗

wow...新加坡﹑布吉島﹑浮羅交怡...我地嚟啦﹗﹗﹗

其實同BB去旅行,都真是有很多東西要帶,以下是我今次會帶的物品﹗
  1. 學習褲尿片 - 1包/ 濕紙巾 1大3細/ 消毒啫哩 (換完片可以消毒,又可以幫 BB消毒手仔)
  2. 奶樽 *4 (3大1小)/ 奶粉 (旅行裝)/ 保溫壺
  3. 水 - 1L (由於好多朋友都話怕 BB會水肚不服,自己帶水會好少少﹗)
  4. 碗/ SPOON/ BB FOOD/ BB SNACKS
  5. BB食具清潔濟 + 消毒片
  6. 沖涼液/ BODY LOTION/ FACE CREAM/ TOWEL
  7. BB衫/ BIBS/ 紗巾/ COTTON
  8. BB車/ 揹帶/ 玩具
  9. 平安藥/ 溫度計/ 退熱貼

出發之前收到 COSTA嘅 SOUVENIOR,有一個化妝袋﹑旅行萬用插 (阿旺勁鍾意,以後去邊度旅行都好方便﹗),仲有雨傘一把﹗

化妝袋入面有牙膏牙刷﹑吉樽﹑旅行拖鞋﹑行李牌﹗

HEHEHEHE...如果大家想認識多啲 COSTA CRUISE,可以去佢地嘅網址睇下﹗佢地農曆新年會有香港出發嘅行線架﹗

4 則留言:

  1. Wow!!! 好期待的 Trip!!! 等你 update 呀!!

    回覆刪除
  2. wow...............u really get everything Free Of Charge!!!

    回覆刪除
  3. 我都想帶Tiger B和妹妹去, 但要等妹妹大D才可以考慮.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...