2013年11月21日 星期四

Innisfree@Facesss Grand Opening


上星期四我又變身做 beauty blogger出席韓國天然護膚品牌 innisfree 位於尖沙咀 facesss 嘅 grand opening﹗自己之前都用過 innisfree嘅 paper mask,好多朋友去完韓國都會買返嚟做手信,阿妹岩岩去完都有買 paper mask比我,但原來佢地 4月已經進駐旺角和銅鑼灣,尖沙咀 facesss分店已經係香港第 3間分店啦﹗以後就唔洗專登係韓國買返嚟啦﹗

一去到就安排我做皮膚分析,美容師會根據皮膚分析結果,再推薦合適嘅產品﹗
(皮膚分析只是做到 11月17日咋﹗出blog之日...已經完咗﹗)

哈哈哈﹗以我媽媽級人馬 (無咩時間打理皮膚),我都幾滿意我嘅測驗結果﹗
(嘩﹗部皮膚分析機將皮膚放到大一大...真係好恐怖...)

我水份低咗少少,油份多咗少少,但整體都算係中性。
皺紋同斑都比同齡好﹗毛孔就平均﹗我好滿意架啦﹗
因為皺紋同斑其實係最 "惡搞" 架嘛﹗
水油唔平均可能係因為當時已經放工時間呢﹗返去做多 2次水份面膜啦﹗

之後就介紹一下產品﹗

佢地有 8大系列針對唔同嘅肌膚和肌膚問題﹗

皇牌 Green Tea Pure系列,用上來自濟洲嘅綠茶籽
因為綠茶籽嘅兒茶素比綠茶仲要高,所以抗氧化能力都比綠茶高﹗
主要針對抗氧化,同肌膚鎖水保濕能力﹗
(後面啡色一粒粒嘅就係綠茶籽啦﹗)

Jesu Volcanic Pore系列主要針對毛孔清潔﹗
哈哈哈...聽到著名美容 Blogger大佬B都話好用,我都即時試咗﹗

佢有2款 clay mask,都是用上來自濟洲嘅火山泥﹗
super 個款就出名啲 (深啡色包裝),
不過美容師話我偏乾,用無 super個隻會比較合適﹗
大大樽都只是 $120/ 100g﹗

Eco Science系列,用上濟洲嘅海洋植物精華,
聽 PR姐姐講係韓國連 "江南太太" (即是韓國嘅有錢太太) 都愛用﹗

做完皮膚分析話我要多去角質,我都試咗佢地嘅  wine peeling jelly softener,
佢可以好溫和咁去角質,美容師話一星期最好要做 2次,
去咗角質,皮膚用護膚品都會吸收啲﹗

Forest系列係男性嘅呢﹗

innisfree 真是有好多 masks,
呢個是 gel狀,敷完 15-20分鐘之後要洗,$20可以分 2次用,
不過我上次發現可以分 3次用,我同大頭姨姨同阿旺一齊敷,
我地試咗 aloe,敷完第2日都好水潤﹗


仲有勁多 paper mask﹗大部份都係 $10@,真是好抵呀﹗
以後都唔洗專登叫朋友係韓國帶返嚟啦﹗價錢都唔係差好多啫﹗

可能比較少人知道,原來 innisfree都有化妝品架﹗都是一樣標榜天然﹗



聽 PR講  innisfree 嘅創辦人最初係賣山茶花洗頭水架﹗
仲有少女時代 - 允兒做代言人﹗



最後當然唔少得有聖誕 set啦﹗
有潤手霜﹑香薰蠟燭﹑同埋指甲油 set,啲聖誕 nail sticker好可愛呢﹗
全部都係百幾蚊有交易,聖誕 party交換禮物就最岩啦﹗

試用咗幾日,真係好好用﹗
因為我平時好懶,夜晚洗完頭,日頭梳兩梳就出門口,
呢款話有直髮功效嘅,我覺得用完都唔錯,我自己有做 "負離子",
不過通常瞓醒一覺都會亂七八糟,用完呢支的確有改善﹗


聽到好多美容 bloggers都讚佢地嘅 aloe mask﹗

美容師話我乾,推薦咗呢款 "透明質酸 paper mask" ($33@) 比我,
佢有多一包 serum,敷 mask前先用 serum,再敷 mask,效果更加好﹗

呢款 jeju seaweed healing mask是香港獨有,係韓國都買唔到架﹗

green tea試用裝﹗

聖誕套裝

今個聖誕節要幫自己嘅手指扮靚靚啦﹗

嘩...如果阿旺用完有 innisfree代言人李敏鎬咁靚仔就好啦﹗
(哈哈哈﹗發下夢好啦﹗)
不過其實我都有一個疑問,點解啲韓國男星皮膚咁靚嘅?﹗


官方網站:http://www.innisfree.co.kr
Facebook:http://www.facebook.com/HKinnisfree

 大家 like咗我地嘅 facebook page未呀?記得去 like埋我地呀﹗
Facebook:http://www.facebook.com/HKinnisfree

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...