2013年11月29日 星期五

大頭妹@Jolly Kingdom - Jolly Phoncis

上個月跟朋友去 Jolly Kingdom聽講座,原來佢地 playgroup同 phonics class都有講座,仲係由佢地學術總監 Dr. Jeff Cheng負責,個講座嘅內容好豐富,個人認為就算只是考慮報名,去聽下都有得著﹗

先講 playgroup,首先 Dr. Jeff會逐個家長問下小朋友嘅發展,上 playgroup嘅目的/ 目標,最後再講下課程內容﹑教學模式同理念﹗Dr. Jeff講到小朋友嘅發展,我相信家長一定最緊張﹗語言﹑大肌肉﹑小肌肉﹑智力﹑情感社交 (sharing & waiting),例如 Dr. Jeff講到 1歲﹑歲半﹑2歲小朋友嘅語言能力,1歲大約可以講到 2個有意思嘅詞語,通常都會是 "爸爸﹑媽媽",歲半就可以講到 15-20個有意思嘅詞語,2歲就開始講句子。發展早半年叫快,遲半年叫慢,但都是正常,如果遲 1年,即 2歲先講 2個詞語,就可能要問下醫生。

之後再講下佢地嘅教學,佢地著重 3個心﹗開心﹑信心﹑鬥心﹗ Dr. Jeff話開心係學習第一個重要原素,返學唔開心,仲會唔會想返?學都唔想返,又學唔學到野?呢點我都好同意﹗有咗開心之後就要建立信心,小朋友透過字卡同埋圖,由淺入深去學習英文,由單字、詞組、再到短句,一步步咁學上去,再加上多鼓勵,令佢地建立起 "自信"﹗成功建立信心之後,就要陪養 "鬥心" 啦﹗未聽講座之前,我成日好驚 Jolly Kingdom係好 "谷" 小朋友,一聽到佢地著重開心,我就放心晒﹗

聽完 playgroup,我再聽埋 phonics,當中有 K3的家長,Dr. Jeff問想小朋友學到咩嘅時候,見其他大少少嘅媽咪答嘅答案,就會明白,佢話想小朋友寸字容易啲,發音好啲,默書輕鬆啲﹗大頭妹仲細,我真係未去到呢個階段﹗我只是因為上次同大頭妹做學習分析嘅時候,分析出大頭妹係 "聽覺學習形",所以我就決定比佢上 phonics﹗

Jolly Phonics係比 3-12歲嘅小朋友,有 3個 level,每個 level仲會分 stage,level 1係 44個基本音,level 2係雙音, level 3係 special cases, 原來成個course係要 3年半 (一星期一堂),最快 1年 9個月 (一星期兩堂)。Dr. Jeff 要我地明白學 phonics唔係一朝一夕﹗

寫 blog 嘅時候,大頭妹已經上咗 3堂﹗第一堂係試堂做 "評估",大頭妹之前未學過,都一定係 level 1 stage 1開始架啦﹗

Jolly Phonics要自己上,所以其實上堂係點我都唔係好清楚﹗
不過佢地有 "手冊",手冊會清楚寫明每堂學咗咩﹗

清楚知道每堂學咗咩,方便我地家長同小朋友溫習﹗

老師都會寫返上堂嘅評語﹗

另外仲有 1本課本,同 1本練習﹗


大頭妹學校 K1未要做 "寫字" 功課,
正考慮...想買本練習簿比佢,
HEHEHE...依家上 Phonics可以做埋啦﹗

呢本係 exercise book,我見入面仲有 listening嘅練習﹗

大頭妹都寫得幾靚喎﹗


Jolly Kingdom: http://jollykingdom.com/chi

2 則留言:

  1. phonics 真是有用 我小學個時學過 記英文字真係易d 加油呀 大頭妹 hehe

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...