2013年11月4日 星期一

產品試用: Sofina beaute wrinkle

多謝 she.com邀請試用 Sofina beaute wrinkle系列﹗
今次試用嘅有高濃度W雙效抗皺精華,
仲有重點提升抗皺眼膜
 
作為 Sofina長期用家嘅我,其實一早就用過呢 2件產品啦﹗
大學時期,我係 Sofina counter做 facial,
當時買整全條 line的產品,就可以免費做 facial,
我通常都係 facial的時候先會敷 eye mask,
平時連 eye serum 都好少用﹗
 今時唔同往日 (當年都未25),
依家 30有5...當然要日日用 eye serum啦﹗

 Sofina beaute wrinkle 重點提升抗皺眼膜 $220/ 12對。

Sofina 的 eye mask是 "黏貼質地" (類似啫哩狀),係將精華 "壓縮",加上 "密封效應",只需敷15分鐘,就有效平復眼尾、眼下皺紋、眼袋及嘴角的笑紋,提升肌膚的緊緻彈性。


啫哩狀就算湊住 2個囡用都好方便﹗唔怕走位﹗

高濃度W雙效抗皺精華 $390/ 30g

雙重去皺回彈配方加入大米精華肽能同時針對彈力纖維及骨膠原的修復及增生。
 達到12小時持久滋潤,能即時減淡幼紋、舒緩乾燥感

我試上手,最近天氣比較乾燥,效果都幾明顯﹗
用完即時覺得好滑,皮膚嘅乾紋 (即係長紋) 即時少咗﹗

未用之前,不過因為我用完先記得影,所以未用嘅係左手。

用上眼比大家睇下啦﹗

一朝早洗完面,搽完爽膚水﹗
我眼細人,其實眼紋都唔算太嚴重嘅 (自己覺得)﹗

我以前做係 Sofina做 facial,美容師教我用打圈的方法搽 eye serum嘅﹗
仲可以做用 "眼部按摩",我平時都係用呢支同阿旺做 eye massage架﹗

即時都feel到好補水﹗乾紋 (長紋) 都淡咗少少 (眼袋位個條)﹗
如果天氣真係再乾啲嘅時候,我覺得全面用都ok,因為真係好補水﹗
我只是用咗右手,同返左手比較,真係滑足一日﹗

之後再敷上 eye mask﹗

記得敷 15分鐘就ok架啦﹗美容師話敷太耐都未必好架﹗可能會反吸架﹗

我覺得眼袋位好似平咗 (比返第一幅相),可能因為 mask有提升嘅功效啦﹗
我之前已經搽咗 "大量"  高濃度W雙效抗皺精華,
已經好水潤,所以試唔到補水的功效。


Sofina 網址: http://web.sofina.com/hk/beaute/products/special_1/
*產品由 Sofina提供。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...