2014年1月25日 星期六

新年新衣服

其實我係一個好重視傳統節目嘅人,
新年都希望2個囡著得有新年氣氛,
但是又一定唔可以娘!

今年就係 Cotton Candy Kids,買咗條中國裙比大頭妹同小丸子!
平時我好少買一式一樣嘅衫裙比大頭妹同小丸子,
因為佢地年紀差2年,但已經著同一個碼,成日覺得好唔抵!
不過今次都買咗2條,等佢地有得一人一條!
一條 size 100,一條 size 110,
好彩有 2個色,都可以一人一隻色﹗

另外好開心,
因為 Maggie姨姨送咗 2件新年大紅花花 jacket比大頭妹同小丸子﹗

其實大頭妹細個嘅時候我地買過比佢,
當年我一早就打電話去銅鑼灣分店留,之後叫阿旺去買﹗
以前有藍﹑綠﹑紅,依家得返紅色,
heheheh...不過當年我都係揀紅色﹗

之前著咗去自拍 studio影新年相,預備做賀年卡﹗

去到邊都比人問我係邊度買﹗人人都話靚﹗


呢條打算年初一著﹗好似話今年唔會太凍,係就好啦,呢條裙有少少夾綿,唔太凍嘅話,應該可以單著出街﹗

其實我仲想講 CCK嘅 SERVICE好好,我地上次去 megabox 分店,職員姐姐主動幫大頭妹試衫呢﹗)
 

哈哈...買完野仲有獎抽,抽完一次,大頭妹又話要再抽過...要買滿 $500先有得抽架阿囡﹗




大頭妹嘅係粉紅色 110碼﹗heheh...出年小丸子應該仲岩著﹗




仲有幾日就過年啦﹗要買就要快啦﹗

另外仲要多謝 Maggie姨姨送嘅靚靚 CCK利是封呢﹗
依家去 CCK買滿指定金額都有得送架﹗





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...