2014年2月21日 星期五

深井傅記@20140216

阿旺有好多表兄弟姊妹,上星期剛剛在英國的堂弟,和新加坡的表姐都回香港,所以就約出來吃飯,未人齊都有 13人,加埋小朋友有成 16人,真是 "大家族"﹗

講起來...我都是第一次去深井食燒鵝...今次點了一個 6-8人餐,再另外點了其他食物,8人餐有半隻燒鵝,蛋白蟹肉豆苗﹑西蘭花炒鮮魷﹑荷芹炒爉味﹑湯﹑魚,我地再加半隻,另外點了咕嚕肉﹑椒鹽鮮魷﹑ 椒鹽豆腐﹑椒鹽白飯魚﹑蝦醬豆卜鮮魷﹑炒芥蘭...呵呵呵...好豐富﹗人多食野有個好,埋單只是 $2000,每位 $154﹗

燒鵝...竟然好似新斗記好味啲﹗不過今次叫一隻,真是啖啖肉啦﹗

西蘭花炒鮮魷,小丸子食咗好多西蘭花﹗

蛋白蟹肉豆苗,好味喎﹗

ok啦﹗

我一向麻麻地魚...比咗少少小丸子食﹗

呢個good喎﹗

炒芥蘭都好味﹗

咕嚕肉都好味﹗

佢淮鹽係分開上...我成日點到太咸﹗

蝦醬豆卜鮮魷...原來我地都叫咗幾多鮮魷架喎﹗

椒鹽白飯魚...基乎點晒餐牌上嘅椒鹽,但估唔到個白飯魚最有驚喜﹗

連小丸子都食得津津有味﹗

小時候食飯嘅玩意,依家小朋友都係玩 ipad多,不過我盡量唔比佢地食飯時睇﹗

男士們...你地話你地 ready做老豆...咁你地睇完大頭妹點對阿旺先講啦﹗
話說阿旺從來唔比人搞佢個頭 (當然包括我)...連佢嘅表兄弟姊妹都睇到目瞪口呆﹗



天氣一凍小丸子就面紅紅﹗

佢今日好乖,全程自己食,食咗半碗飯,加成碗餸,食完仲自己抹餐具收返好,比個叻佢﹗

呢幅見到佢抹餐具啦﹗





2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...