2014年2月25日 星期二

親子入廚樂 - 芒果布丁

經常都會同大頭妹一齊下廚,當然會選擇一些安全又容易的食譜,仲要是大頭妹喜歡吃的,芒果布丁是最常煮的﹗不過今次都出了少少意外,但因為這個意外,意外令我發現,生活中不停少少少少的 "灌輸",小朋友是有慢慢慢慢學識的﹗

大頭妹最喜歡無印良品的芒果布丁﹗

這個要加入熱牛奶煮的﹗

其實我已經 "金睛火眼" 般望實大頭妹,但是忽然佢眼眨淚光望著我,話佢淥到手﹗

檢查一下沒有大礙,佢竟然自己話要 "敷冰"﹗可能因為有一次整啫哩時熱到手,我比佢敷冰,所以佢記得﹗其實上一次只是輕輕比熱水杯熱一下,敷冰只是想轉移佢嘅視線﹗

小丸子係都要幫家姐敷冰﹗

之後我以為佢唔敢再埋爐頭,結果佢話要繼續,慢慢將布丁溶液倒入啫哩杯﹗不過今次我唔敢影相啦﹗專心睇實佢完成佢嘅工作﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...